العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 10-03-2010, 07:51 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة driv3r مشاهدة المشاركة

ادى يا مان موضوع كامل بالصور عن طريقه رفع

الملفات على موقع ميديا فير

يا مدحت باشا الرابط الى العضو الفاضل درايفر فى طريقة الرفع على الميديا فاير بالصور والشرح

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 10-03-2010, 08:03 PM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold

والله انا حاولت كذا مره على اللينك اللى انت باعته الميديا فاير لكن منجحتش فيه ارجو المساعده من الخبراء اللى موجودين فى اسكندريه
قديم 10-03-2010, 09:33 PM
الصورة الرمزية alb elasd
alb elasd alb elasd غير متواجد حالياً

alb elasd is on a distinguished road

ارفع الموضوع على اليوتيوب و هيديلك الرابط انسخه بالصفحه اللى انت كتبت فيها الرد بس مش معضله
قديم 11-03-2010, 05:34 PM
الصورة الرمزية master.formats
master.formats master.formats غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد
التخصص العملى: مهندس معماري

master.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة giver828 مشاهدة المشاركة

يا نجم

هز بالسهولة دى نعمل تجربة او اتنين او حتى عشرة ونعتمد الاختراع ؟؟

بعدين لازم يكون فيه طرف محايد للتقييم افضل عشان تلاشى العامل النفسى اللى هيخلى حضرتك تركز ع الايجابيات وتسيب السلبيات

يعنى لسه بدرى اوى ومش قبل 10 مارس اللى بتاع السنه الجاية عشان تقدر تعتمده وتجربه ع عربيات الناس

يعنى اصد اقول ان حتى لو الاختراع ده بيزود عزم الموتور ف جايز يكون له تاثير سلبى ع الات الجر مثلا ف الدفع الخلفى او ع ثبات االعربية مثلا او غيره او غيره وده اكيد حضرتك مش هتقدر تثبته او تنفيه بمجرد كلمه .. لكن بتجارب ع مئات العربيات ...

انا مقدرش ابدا استغنى عن عربيتى والعب فيها اى لعبه مش مضمونه

بالتوفيق
تمام...
خاصة لو أنا مش عارف بالظبط إيه اللي حيتعمل في سيارتي... يعني مش هاخد القرار على مسؤليتي..

وبالنسبة للأخ المخترع... أنا مصدق إن عندنا ناس أجدع 100 مرة من الألمان... بس المشكلة عندنا في السيستم اللي بيقتل الابداع مع سبق الاصرار و الترصد...
ربنا يوفقك..
لكن برضه -مع اتفاقي معاك في كلامك عن التسجيل- لاااااااازم تسجل الاختراع باسمك حتى لو مش حتقدر تمنع حد من استخدامه... لأنك ممكن تكتشف في لحظة إن حد نسبه لنفسه و ساعتها حتعض الأرض من الندم.....

وربنا معاك

مهندس معماري
محمــد مختــار

قديم 11-03-2010, 05:50 PM
corsair
Guest

ها يا جماعه مفيش حد من اسكندرية يساعد الراجل الطيب ده في رفع الصور والفيديو علي النت ولا ايه
موضوع مغلق