العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 10-03-2010, 11:59 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asmaalkhair مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته:
أنا أتابع منذ فترة لموضوع تعديل الموتور و أنتظر بشوق ظهور النتائج و نجاح التعديل النجاح الباهر ان شاء الله.
عندي سؤال لك يا دكتور اسلام يا تري سعر السيارة السيراتو الأوتوماتيك EX في الامارات بكام و لك جزيل الشكر.

د/أحمد
ptmnlo123per122 bas keda yabasha men 3nya el 2etnen 2s2al we 2a2olak ediny bas le7ad el week end elly gay we law 3ayez 3ard as3ar kaman a3melloh scsne we arfa3holak.ptmnlo123per12 2

قديم 10-03-2010, 12:46 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medhat3377 مشاهدة المشاركة

نتيجه الاختبار بعد وضع بنزين 92 لاتفرق شىء نهائيا عن بنزين 80 الارقام واحده و القوه واحده و طبعا انا مصور ببنزين 80 مع ملاحظه ان الكاوتش 195 عرضه بدلا من 185 يعنى فى فرق فى العرض اى زياده المساحه المحتكه فى الارض

و يا ريت حد من اسكندريه نتقابل معاه يكون متمكن فى انه يضع الفيديو على الموقع علشان تبقى النتائج امام الكل فى اى وقت يناسبه و نرجو ان يتصل بى 0125840209
ptmnlo123per1106 ya gam3at 2el 7`eer 7ad yetesel bel ragel we yshoof mawdoo3 el veviohat de 3ayzeen nastafeed kolena websara7a ana elfodol haymawetny.ptmnlo123per11 06
sada2ny ya 2ostaz medhat ana law kont fi masr kont etsalt 3ala tool wallahi we 2akeed kona hanla2e 7al sawa.ptmnlo123per154

قديم 10-03-2010, 01:40 PM
corsair
Guest

الفيديو يا جميل انا في انتظار الفيديو النهاردة 10 مارس يعني ميعاد الاختبار زي فؤاد المهندس في سفح الهرم مستني الفيديو يا جميل
قديم 10-03-2010, 07:11 PM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold

يا جماعه انا كتبت كل الملاحظات بدقه متناهيه و كلها موجوده فى الفيديو و واضحه امام الجميع
لكن الفيديو معى و مش عارف انزله على الموقع ارجو المساعده فى الموضوع ده لانى مش خبير فى النت و اجرائاته
يا ريت حد يكون فى اسكندريه يساعدنى بانى اقابله و نروح سوى ننزله على الموقع
يا جماعه التجربه اتعملت بكوتش اعرض و مصور رقمه فى الفيديو فهو اعرض من الاصل مقاسه 195 و الاصلى 185 و طول التجربه مشغل التكييف و رغم ذالك كان استهلاك البنزين 8 لتر لكل 100 كيلو
والمعروف ان التكييف و الزياده فى عرض الكاوتش بيستهلكو بنزين اكتر
الفيديو موجود و انا فى انتظار مكالمه تليفونيه من احد الاعضاء للمساعدتى بنزوله على الموقع ارجو السرعه و تليفونى اهو 0125840209
قديم 10-03-2010, 07:22 PM
pheroman pheroman غير متواجد حالياً

pheroman is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medhat3377 مشاهدة المشاركة

يا جماعه انا كتبت كل الملاحظات بدقه متناهيه و كلها موجوده فى الفيديو و واضحه امام الجميع
لكن الفيديو معى و مش عارف انزله على الموقع ارجو المساعده فى الموضوع ده لانى مش خبير فى النت و اجرائاته
يا ريت حد يكون فى اسكندريه يساعدنى بانى اقابله و نروح سوى ننزله على الموقع
يا جماعه التجربه اتعملت بكوتش اعرض و مصور رقمه فى الفيديو فهو اعرض من الاصل مقاسه 195 و الاصلى 185 و طول التجربه مشغل التكييف و رغم ذالك كان استهلاك البنزين 8 لتر لكل 100 كيلو
والمعروف ان التكييف و الزياده فى عرض الكاوتش بيستهلكو بنزين اكتر
الفيديو موجود و انا فى انتظار مكالمه تليفونيه من احد الاعضاء للمساعدتى بنزوله على الموقع ارجو السرعه و تليفونى اهو 0125840209
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الف شكر ليك يا استاذ مدحت على المجهود ويا جماعة اي حد من الاسكندرية يروح يقابل الاخ مدحت ويرفع الصور على اي موقع مجاني وانا متكفل اني ارفعهوملكم على السيرفر بتاعي سيرفر سريع في التحميل مهما كان الحجم والله يا اخ مدحت انا لو موجود في الاسكندرية كنت جيتلك لكن للاسف انا في القاهرة عموما بانتظار اي حد من الاسكندرية في امان الله
موضوع مغلق