العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 02-03-2010, 12:59 AM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

متشكر يا احمد على زوقك
وربنا يكرمك يا رب
قديم 02-03-2010, 01:13 AM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold

-LUCKY
الواضح من كلامك انك قلوق شويه لكن لو كلامك مظبوط يبقى كانت حصلت كارثه و عايز اطمنك مفيش حاجه من اللى قولت عليها حصلت او حتى ظهر اى بوادر ليها و لكن الحمد لله كل شىء تم بنجاح و الموتور بقى فى منتهى الجمال و الروعه
علاوه ان مش كل اللى حيجيلى جاى علشان سرعه لا طبعا الموضوع له فوائد اكتر من كده بكتير و كله حيتصور علشان محدش يقول انى ببيع كلام و لو خطر مكنتش حضحى بعربيتى و لا عربية صديقى ثم ان مكان الغاز محكم جداااااا و كمان مش مأكسد اى انه غير متحد مع الاكسجين و الحكايه مؤمنه
ثم انى لم اغفل عن شىء فى اجراء الاختراع
ثم فى جانب مهم جدا و هو توفير البنزين حوالى 40 الى 45 %و حثبت الكلام ده بالتصوير علشان محدش يقول الراجل ده بيتكلم و خلاص
و مظنش ان فى حد مهواش يرغب فى التوفير البنزين و تحسين كفائته كمان بدون مجهود
انا عايزك تصبر عليا و تشوف النتيجه و بعدين قول كل ما تريده عموما
شكرا جزيلا على ردك و مشاركتك بس انا مقدر لان فعلا الموضوع اشبه بالسحر و مش من الساهل ان الناس تقتنع لكن كله حيبان
و على راى المثل على وشك يبان يا نداغ اللبان
كلمه اخيره لا تقلق شوف وبعدين احكم
قديم 02-03-2010, 04:58 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

انا ال فضول قتلني ههههههههه

my peugeot 306 gti6
قديم 02-03-2010, 11:02 AM
corsair
Guest

يارب سهل فاضل 8 ايام وانا علي نار في انتظار يا أه يا أه واحلي من الشرف مفيش حتة كدا من توفيق الدقن
قديم 02-03-2010, 11:30 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

بصراحه يا أخ مدحت ! بغض النظر عن اختراعك اللى نتمنى لك التوفيق فيه !

انت أجدع واحد فى الدعايه والاعلان شفته لغاية دلوقت !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1147

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
موضوع مغلق