العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 22-02-2010, 10:33 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

ربنا يوفقك و متشكر على اهتمامك و رسالتك الخاصه وصلت و ان شاء الله احتمال اجى اسكندريه قريب هاكلمك و لازم اجيلك و اشوفك انت قبل العربيات ان شاء الله و متشكر لذوقك و ارجو منك طلب شخصى من اخ لأخوه انك تحتفظ بسر الأختراع بتاعك ده لحد ما توثقه او تثبت انه بتاعك انت بس , ما تعرفش الدنيا فيها ايه بكره و ممكن اختراع زى كده يوصلك للعالميه اللى مش لاقيين حد يوصلها غير بتوع الكوره ههههههههه
و بالتوفيق ان شاء الله

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 23-02-2010, 12:09 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

طيب إيه إمتى ياعني فيه إيه لسة كتير ولا إيه؟
فينك ياباشا طيب زاولنا كدة علشان مانزهقش طيب عموما مبروك قدما وإعتبرني حاجز معاك الدور الي جاي إنشاء الله.

قديم 23-02-2010, 01:45 AM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold

sh- masry شكرا على حرصك عليا و زاى مانت خايف عليا انا و الله حريص على اسعاد الجميع
طبعا وجودك يسعدنى عموما انا فى انتظار تليفونك انا عندى اختراع جديد حيتم الاعلان عنه بمجرد نزول الفيديو بتاع الموتور و هو يخص بردوالموتور و بالاخص البنزين تم التجارب عليه فى عربيتى منذ شهر يونيو 2009 تقريبا
لمعرفه مدى تاثيره على الخراطيم و الرشاشات و الموتور و البساتم و حاله البوجيه و الفلتر و مضخه البنزين
عموما حيبقى مفجئه للجميع و على فكره بيوفر معاك فى ال
يا ترى ايه هو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دكتور اسلام كلامك ظريف و من الواضح ان دمك خفيف عموما انا بحب خفه الدم لانها بتهون على الواحد كتر التفكير و بتدى زاى متقول عمليه ريفريش للمخ وبتجدد من روح الواحد
قديم 23-02-2010, 06:41 PM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

يا استاذ مدحت كنت قلتلك قبل كده عن موضوع الاضائه الي انت قلت عليه انك عدلته وادي نتائج جمده
قلتلك كامني عليه علشان لو كويس ممكن نخليك تعملهولنا بس انت تنشط
يريت متنشناش المرادي
شكرا
قديم 23-02-2010, 07:31 PM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold

اخويا ايمن لك تحياتى
انا مش بنسى اى شىء لكن والله مشغول جدا بجد مش عايز افوت اى شىء فى موضوع الموتور
و كل شىء بامكانى عمله و فى افاده للجميع و يكون مختلف عن السوق و كله حيتم عرضه و الكلام عنه و الحمد لله مفيش حاجه عملتها لغايه دلوقتى و جابت ضرر كل اللى تم تم بنجاح
موضوع مغلق