العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 13-02-2010, 03:54 AM
bibo_dew bibo_dew غير متواجد حالياً

bibo_dew is on a distinguished road
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

ربنا يوفقك يـأسـتاذ مدحـت

طيب ياستاذ مدحـت متصور الفولكس إلى انـت عملتهـا مع العلم انه صحبك يعنى معاك على طول او العـربية النص نقـل مع العلم أنه أكيد معرفه يعـنى

عشان كـل الناس بس تتطـمن :d وتستريح وكـله يستريح عشـان دلوقتى الناس بقيت بتضر بعض عينى عيـنك فـمبقاش فى امـان , فكـله بقى مش مأئمـن لحـد فهـمنى , انا مش بقلل منك او انى اقصد حاجة انا قصدى بس أنـك تصور الفولكس او العربية النص نقل عشان الناس تستريح بس

وانا بتمنالك كل توفيق من قلبى أن شاء الله

وبالنسبة للفرتر انت ممكن تصوره وتورهولنا هنا و بردة الضوء تصورة وتورهولنا هنا

وشكرا ً ياستاذ مدحـت وربنا يوفقك فى حياتك
قديم 13-02-2010, 05:10 AM
adel salama adel salama غير متواجد حالياً

adel salama is on a distinguished road

انا من الاسكندريه ازجو عند وصولك بالسلامه الاتصال لاقوم بتعديل سيارتى الاسكودا الجديده 0101317875 وشكرا
قديم 13-02-2010, 10:49 AM
corsair
Guest

باقي من الزمن 26 يوم حتي موعد الاختراع بس يا ريت تعمله في الهرم زي فؤاد المهندس ههههههههههههههههههههه انا بضحك معاك احنا نجيلك ولو في الصين مادام لسه في ناس زيك بتعرف تخترع بس بجد ربنا يبعد انظار الحاقدين عنك ويكتر من امثالك في البلد لحسن خالص الواحد هينفجر قريب في وش البلد ديه اللي بتدفن اي موهبة بتظهر فيها والله يرحم عم زويل والبرادعي وغيرهم كتير انتا مكانك مش في البلد ديه
قديم 13-02-2010, 10:52 AM
SAbuhashem SAbuhashem غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

SAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond repute

إذًا حضرتك عاوز تفهمنى إنك بتضخ في الموتور(عن طريق ال '' مانيفو ''! ) غاز نايتروجين فقط ومش أكسيد النايتروجين بعد استخلاصه من الهوا
يعني مفيش أكسجين في الموضوع
علشان تزود العزم بالشكل ده

يعني استخلاص نيتروجين خالص من بين عناصر الهوا داخل حوض المحرك
ضخه مباشرة على الموتور

عموما لا مجال للمجادلة

وأتمنى ليك التوفيق

وواضح إن في اعضاء بيشتركوا جديد أهو مخصوص علشان يعملوا عربياتهم عندك
ربنا معاك

تحياتي
قديم 13-02-2010, 11:12 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

و الله يا أستاذ مدحت ! حته كده من باب الفكاهه و لتخفيف بعض التوتر اللى فى الموضوع !

أنا بس عايز أعرف اللى أخد الفولكس المتهالكه ده و راح و طلع بيها هضبة السلوم !

و بعدين راح بيها أسوان واحتمال يروح العريش ! هل هو ستيج أم رجل آلى ! ؟؟؟؟

ده بايع نفسه على الآخر ! ربنا معاه !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
موضوع مغلق