العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا كارينز Carens

قديم 04-02-2010, 05:41 PM
elsayed elsayed غير متواجد حالياً

elsayed is on a distinguished road
افتراضي رد: كيا كارينز

السلام عليكم
علمت بقرب نزول الكارينز الجديدة باوبشن زيادة ارجو الافادة عن الموضوع ده وشكرا
قديم 20-02-2010, 10:05 PM
ahmedsopehy ahmedsopehy غير متواجد حالياً

ahmedsopehy is on a distinguished road

الكلام ده في الهاي لاين
انا متابع السيارة والكلام اللي حضرتك بتوقله عن الاوبشن هو موجود في الهاي لاين فقط اما اموديلات العادية فليست بهل abs ولا air bac عموما رجاء اذا اي عضو يعرف اخبار جديدة عنها يبلغنا ولكم جزيل الشكر
قديم 20-02-2010, 10:06 PM
ahmedsopehy ahmedsopehy غير متواجد حالياً

ahmedsopehy is on a distinguished road

طيب حضرتك عرفت ازاي
قديم 12-03-2010, 01:26 AM
ProHardONE ProHardONE غير متواجد حالياً

ProHardONE will become famous soon enough

انا سمعت ان الكيا كارينز هاي لاين هتظهر في معرض اوتوماك اللي في شهر سته بس موش متاكد من الخبر،ويقال انها هتنزل بال abs , Airbag الكلام ده سمعته من احد المنتديات ياريت لو حد عنده خلفيه عن الحكاية دي يقولنا اذا كان الكلام ده حقيقة وله مجرد اشاعة
قديم 12-03-2010, 02:04 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

من خلال متابعتى للموديل دة بالذات من خلال تجارب قيادة من مواقع اجنبية موثوقة زى الفيفز جير والتوب جيير الخ واختبارات الامان العربية فعلا تحفة جدا جدا لو اخوك برة انصحك انة يجيبها لك من برة وتجمركها انت هنا وابعد عن قله ادب الوكلاء المحليين اللى كل اضافة فى العربية بياخد فيها زيادة او تجيبها من مصر خليجى انا مثلا النهاردة شفتها وشفت الكيا سول خليجى فعلا متجهزة فعلا واخر شياكة وامان وتشطيب اكثر من رائع وسيارات حتى فى اختبارات الامان كزلها اخذت خمس نجوم فى معظم الاختبارات يعنى عربية لا غبار عليها ولو كزنت مكانكز لاخذتها وانا مغمض عنيا لان العربية حتغرق الدنيا يا عين يا ليل هههههههه متقلقش بس ياريت فعلا تاخد الخليجى وتريح باللكز لاحسن هنا ممكن يحسب عليك كتجهيز اضافى مكان المخادع وتثبيت علب الكانز اتكل على الله انا كمان والله فعليا يا كارينز يا سول سيارات مضمونة وبعدين سيبك من معايير السوق المصرى المتخلفة معظم السيارات الناجحة فية اللى هى لو مؤخذة اوسخ سيارات فى الدنيا ومالهاش اى اعتمادية او سوق وبالتالى معايير السوق لا يؤخذ بها مطلقا المعايير هنا الفيرنا واللانوس الهندى ومن اوروبا الشرقية وغش الوكلاء الغالبية العظمى دة ان منوش بياخدوا العربيات الفرز التانى او التالت من الاسواق العالمية او المعيبة ولك منى فائق الشكر والاحترام