العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 27-06-2013, 03:25 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold
افتراضي رد: نانو ايجيبت فرع المنصورة النصابييييييين

انا مش شايف ان يحيى معملش حاجة غلط ومستغرب جدا من رد الاستاذ ايمنجراد ؟

واحد طرح موضوع وبالدليل ان فى شركة او معرض بتنصب على الناس فى موديل سيارة معينة وعلى اعتبار اني هاخد كلام يحيي انه كذاب بس على الاقل بقه عندي معلومه وهاخد بالى وانا بشتري العربية دي لغاية ما يثبت لى عكس كلام يحيي

انا شايف اني اشكر يحيي على الموضوع وكمان حوار السن والحماس ملوش علاقة ولا المشاركات

انا عندي 28 سنه وعدد مشاركاتي اقل من يحيي بكتير مع اني من 2010 تقريبا هنا وانا شايف ان يحيي عمل مواضيع مميزه جدا وانا عن نفسي متابع كل مواضيعه لاني بستفيد منها

متشكرين يا استاذ يحيي على الموضوع وحق الرد مكفول للجميع زي ما ابو نورا قال

قديم 27-06-2013, 01:10 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نانو ايجيبت فرع المنصورة النصابييييييين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmo7areb مشاهدة المشاركة

انا مش شايف ان يحيى معملش حاجة غلط ومستغرب جدا من رد الاستاذ ايمنجراد ؟

واحد طرح موضوع وبالدليل ان فى شركة او معرض بتنصب على الناس فى موديل سيارة معينة وعلى اعتبار اني هاخد كلام يحيي انه كذاب بس على الاقل بقه عندي معلومه وهاخد بالى وانا بشتري العربية دي لغاية ما يثبت لى عكس كلام يحيي

انا شايف اني اشكر يحيي على الموضوع وكمان حوار السن والحماس ملوش علاقة ولا المشاركات

انا عندي 28 سنه وعدد مشاركاتي اقل من يحيي بكتير مع اني من 2010 تقريبا هنا وانا شايف ان يحيي عمل مواضيع مميزه جدا وانا عن نفسي متابع كل مواضيعه لاني بستفيد منها

متشكرين يا استاذ يحيي على الموضوع وحق الرد مكفول للجميع زي ما ابو نورا قال

أشكرك يا باشا على مشاركتك الطيبه و جزاك الله كل خير

وانا لما عملت الشكوى دى معملتهاش غير و انا متاكد من كلامى وبشهادة ناس كمان دورت على المعرض وطلع انه وهمى كمان و دى المصيبه الاكبر