العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 22-11-2011, 01:27 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع الماسونين حقيقة ام خيال و هل ليهم دور ولا ( ياريت نتناقش بعقلانية )

عاوزين تعرفوا الماسونيه بصوا اللى بيحصل فى مصر والوطن العربى من فتن وقتل وشوفوا محرك الفتنه مين اتلاقوها الماسونية ... الماسونيه التى تريد ان تحكم العالم الماسونيه اتى حكمت امريكا وبعض بلاد من اوربا تريد ان تحكم العرب . الماسونيه تريد ان تبيد العرب ليحكم ملكهم ويحكم بهم العالم .. الماسونية سبب اى فوضى وفتنه وقتل فى العالم ..
قديم 22-11-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: موضوع الماسونين حقيقة ام خيال و هل ليهم دور ولا ( ياريت نتناقش بعقلانية )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

اخوانى الاعزاء اولا بشكركم على توضحكم للموضوع بس اخوكم فكره على اده يعنى انا مفهمتش دلوقتى اللى بيحصل عندنا ده زى ما بيقول عكاشة واللى معاه فى القناة فكر ماسونى بيتنفذ وده اللى شايفينه من البرتكول الخامس عشر من بروتكولات حكماء الملعون ولا ده فعلا ثورة شعب زهق وتعب واتهد حيله من الجشع والقهر والظلم اللى عشناهم وبنعيشهم
انا مبقتش فاهم وحاسس انى اتلخبطت فى حاجات كتير بتحصل مش مفهومة بالنسبالى وببرر لنفسي واقول يا واد يمكن المطبخ السياسي اللى بيقولو عليه جه يعمل ملوخية طلعها بامية والشيف طلع مش فاهم
والغريبة انى فى الاخر انا اللى بطلع مش فاهم حد يقولى معلش وخليكم صبورين مع اخوكم دى بامية ولا ملوخية
ثورة ولا ماثونية
ده تكالب على السلكطة ولا عمالة
دى مصر ولا اجندات ملونة احمر واخضر واصفر
اكسبوا فى اخوكم ثواب وفهموه ربنا يجازيكم عنى خير
: cry2W9:
السلام عليكم

كلامك صحيح 100% بس دة لا ينفى عدم وجود الماسونية و فعلا انا من الى زهقو من نظام البلد لكن احنا عاوزين نعرف الحقيقة على شان ما حدش يضحك علينا اى موقف ممكن نخلية فى صالحنا

عمرو احمد
01003388954