العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 05-11-2010, 05:41 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: لية سعر لانوس أعالي فى اعادة البيع وسعر الفيرنا وطية فى اعادة البيع

معلش يا زعيم اصل رجالة المنتدي النهارده في مقابلة جماعية في اسكندرية

بس انا بنزل السوق دايما ومفيش الكلام اللي انتا بتقوله ده ولعلمك سعر الانوس والفيرنا واحد في اعادة البيع مفيش انا عربيتي فيرنا ولما بروح هناك والله بيطلعوا يجروا ورايا علشان يشتروها وانا طبعا مش رايح علشان ابيعها انا رايح علشان اشوف الدنيا فيها ايه هناك وايه اخر الاسعار

انا بقولك كدا علشان بس متسمعش كلام حد
قديم 25-04-2011, 01:52 AM
الصورة الرمزية foolh_old_man2010
foolh_old_man2010 foolh_old_man2010 غير متواجد حالياً

foolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud of

معلومه جديده ومافيش اجابه
قديم 25-04-2011, 08:21 PM
الصورة الرمزية ahmedShafie
ahmedShafie ahmedShafie غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اعمال حره
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

ahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of light

فعلا انا ملاحظ الحكايه دى الفيرنا بتقل فى اعادة البيع عن اللانوس

ابو حماده
قديم 25-04-2011, 10:07 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

للاسباب كتير اولهم ان الانوس قطع غيارها ارخص شوية عن الفيرنا وان الانوس عربية محبوبة وشكلها محبوب من معظم اللى بيشتو فى الفقة دى وان الانوس متداولة من سنة 99 الى وقتنا هذى ودى بتديها ميذة كبيرة ان الناس وثقت فى الانوس علشان بقالها حوالى 13 سنة فى السوق ولسة زى ماهية كويسة وموتورها يكفى ان هو المانى من جنرال موتورز يعنى موتور محترم وكويس وبالنسبة للفيرنا الشباب بيحبوها علشان طبعا موتورها الجبار علشان طبعا التسارع والذى منة ويارب اكون افدتك والكلام دة من وجة نظرى وربنا معاك وعلى فكرة انا كان معاية لانوس وكنت هشترى فيرنا اوتوماتيك جديد بس مجبتهاش وربنا معاك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 25-04-2011, 11:46 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الموضوع قديم جدا
بس فعلا الانوس مش افضل من الفيرنا
لانوس 2008 مثلا بتعمل 50 - 55 الف و الفيرنا 2008 بتعمل من 50 - 55 الف