مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تعديلات رفع الاداء (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=126)
-   -   السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=20046)

issoPolo 31-03-2010 04:41 PM

رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

انا هقول كلام من رأي الشخصي انا والله لا اعرف صاحب الموضوع و لا عمري شفتة و لا كلمتة بس نتكلم بالعقل شوية اكيد مش هيعمل موضوع كبير و يضيع وقت في الردود و تصوير فيلم ساعتين و ينزلوا علشان الاعضاء يشوفوا و كل الكلام و الردود و يضيع الوقت في الاخر يكون كدب نتكلم شوية بالعقل

Dr. Bolbolan 31-03-2010 07:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة isso-muhammad (المشاركة 158112)
انا هقول كلام من رأي الشخصي انا والله لا اعرف صاحب الموضوع و لا عمري شفتة و لا كلمتة بس نتكلم بالعقل شوية اكيد مش هيعمل موضوع كبير و يضيع وقت في الردود و تصوير فيلم ساعتين و ينزلوا علشان الاعضاء يشوفوا و كل الكلام و الردود و يضيع الوقت في الاخر يكون كدب نتكلم شوية بالعقل

العقل ياباشا بيقول تقرأ الموضوع كويس و بعدين تتهم الناس بقلة العقل !

الباشا صاحب الموضوع بينصب اختراعه على حاجه بتزود قدرة السياره و بتقلل استهلاك البنزين !

و ده يوميآ لمدة شهربن فاتوا !! وعامل موضوع تانى فى منتدى أخر من كام يوم ( خللى بالك ) من

كام يوم بيقول فيه ان سيارته ( نفس السياره ) بتستهلك بنزين للضعف والرشاشات بايظه وسأل طوب

الآرض عن السبب و كيفية العلاج ! فين العقل بأه يا باشا ! مرة أخرى و ليست أخيره !!!

لآ حول ولا قوة الا باللــه !

Dr. Bolbolan

issoPolo 31-03-2010 08:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 158205)
العقل ياباشا بيقول تقرأ الموضوع كويس و بعدين تتهم الناس بقلة العقل !

الباشا صاحب الموضوع بينصب اختراعه على حاجه بتزود قدرة السياره و بتقلل استهلاك البنزين !

و ده يوميآ لمدة شهربن فاتوا !! وعامل موضوع تانى فى منتدى أخر من كام يوم ( خللى بالك ) من

كام يوم بيقول فيه ان سيارته ( نفس السياره ) بتستهلك بنزين للضعف والرشاشات بايظه وسأل طوب

الآرض عن السبب و كيفية العلاج ! فين العقل بأه يا باشا ! مرة أخرى و ليست أخيره !!!

لآ حول ولا قوة الا باللــه !

Dr. Bolbolan

انا فعلا اسف بعد الحضرتك قلته مش هقول غير اسف عند حضرتك حق بس انا متهمتش حد بقله العقل انا بس ماخدتش بالي من حكاية التواريخ و بكرر اسفي

issoPolo 31-03-2010 11:15 PM

اصل بصراحة بعتلي ايميلان على الخاص فصعب علي و ادي نص الرسايل . الاول:
"بالله عليك هل سيادتك شايف انى معملتش حاجه لو شوفت الفيديو بدقه معلش هو طويل شويه
قولى رايك بدون تحفظ لاى شىء مستنى ردك"

فرديت عليه و قلت له ربنا يوفقك في اختراعك و انت تعبت و جايز هما مش فاهمين(الكلام دا قبل حكاية منتدي nile motors)
و الثاني:
"متشكر على ردك الرقيق و زوقك لكن سيادتك مقولتش ايه تعليقك هل انت شايف فى جديد يا ترى انت شايف انى طورت و حط فى اعتبارك الكاوتش الاعرض من مقاسه و تشغيل التكييف هو انا اضطريت انى اجيب كاوتش اعرض مش تعمد لكن معرفتى للمستورد و عطاهولى من غير ما ياخد فلوس و هو المقاس الوحيد اللى كان متوفر فى الرساله اللى جايه من تايوان لكن لقتها فرصه بردو بان الكاوتش العريض بيستهللك بنزين اكتر و يبطىء من سرعه الموتور لانه بيزيد حمل على الموتور
مستنى الرد"

و انا في النهاية بعتذر للدكتورBolbolan

william frances 01-04-2010 03:03 AM

انا متابع الموضوع من اوله يا جماعة انا شايف ان الموضوع كده كتير عليه . احنا كلنا هنا بنحاول نساعد بعض ممكن الاستاذ مدحت معرفش يعرض افكاره بطريقه علميه سليمه بس دى كل الفكره . هو قال يا جماعة انا عملت اختراع خلاص اللى عايز يعرفه خير و بركه واللى مش عايز براحته و ماننساش ان الاصل فى الانسان البراءه
انا شايف اننا دخلنا فى مين قال و مين عاد ما نخلينا زى الاول نساعد بعض و نطرح ارائنا على بعض ياجماعه انا معرفش الاستاذ مدحت ولا غيره انا بس بقول كلمه حق
و ياريت من اداره المنتدى حذف الموضوع

الساعة الآن 03:31 AM.