العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 13-08-2012, 10:35 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

ياللى نازلين يوم 24 اغسطس علشان تكونوا ضد الشرعية كفاية بقى مظاهرات خرابتوا البلد احنا عاوزيين استقرار ههههههههههه مش ده كان كلامكم المهم اللى هشوفوا بيعدى تحت البيت وهيكون ضد الشرعية او اعرف انه ضد الشرعية اللى بتتمثل فى ان الرئيس مرسى رئيس للبلاد هدلق عليه مايه سخنه من البلكونه واخليه زى الفرخه المسلوقة دا انتوا ب مليون وش قبل ما شفيق يخسر الحقنا يا مشير يا حبيبنا يا مشير وبعد ما مرسى كسب الله يخربيتك يا مشير انت بعت البلد ويسقط يسقط حكم العسكر ويجى قبل ما المشير يقال يقولك شايف مرسى خايف منه ازاى ميقدرش يعملوا حاجه واول ما مرسى شالوا يقولك مرسى عاوز يكوش على كل حاجه ناس ايه ده عايشين ازاى بكل الوشوش ديه لا ويجى يقولك شايف مرسى خربها فى 30 يوم ده على اساس انه واخدها وفيها الماظ دا هى متقلمظة خلقة اصلا من اللى شفطوها ونهبوها ولا يقولك بيقطع الكهربا طيب هيعمل ايه ما هو واخده مخروبة واغلب رجال الاعمال ان مكنش كلهم واقفين ضده حبه ميقبضوش العمال حبه يسرحوا العمال وكله على كيف كيفهم ما هو مش عاجبهم الحال بقى ولا يقولك ده مكوش على الوزرات كلها طيب هيعمل ايه هيجيب الدخلية يحط فيها واحد حبيب مبارك والدفاع واحد حبيب مبارك ووزارة تانية فيها حبيب مبارك يقوموا بقى هما يقولك خربانة خربانة اخربها زياده فاكيد لازم يجيب حد ثقة علشان محدش يعاكس معاه على العموم انا حزرت اللى نازل يوم 24 هرش عليه ماية سخنه هههههههههه علشان الجو حر اصلا انا بقى خليه حر بزياده

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 13-08-2012, 10:41 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

لووووووول
حبيبي والله

قديم 13-08-2012, 10:43 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

ياعم دي قلة ادب والله دي ناس صايعة عايزه تخرب البلد باي طريقة بس باذن الله هيفشلوا زي كل مرة وربنا يسترها معانا وبحفظ مصر
قديم 13-08-2012, 11:31 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

انا اعتقد والله اعلم ان طنطاوى وعنان هما اللى قالوا لمرسى اقيلنا بقى وريحنا حرام عليك ليه لان مرسى من ساعة اللى حصل على الحدود راح سينا ورجع يجى 500 مره يعنى كان عنده القدره انه يروح سينا الساعه 10 الصبح تلاقية العصر فى حتة تانيه تلاقيه بيصلى الترويح فى البيت الصبح يروح الحدود تانى ونلاقيه بيقولوا ده بيفطر هناك مره واحده تلاقيه بقى فى القاهرة تانى هههههههههههه وكل ده ياعينى طنطاوى وعنان وراه وطبعا لكبر سنهم فاعتقد مكنوش يقدروا يستحملوا مشقة اكتر من كده فعلا انا كنت بقول مرسى ده راكب ايه صاروخ يعنى تخيلوا كل يوم يصلى العشا والتراويح فى المسجد اللى قريب من بيته والصبح تلاقيه فى سينا رفح بقى والعريش وعلى الحدود هههههههههه الله يعينه بجد

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 13-08-2012, 11:38 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

انا اعتقد والله اعلم ان طنطاوى وعنان هما اللى قالوا لمرسى اقيلنا بقى وريحنا حرام عليك ليه لان مرسى من ساعة اللى حصل على الحدود راح سينا ورجع يجى 500 مره يعنى كان عنده القدره انه يروح سينا الساعه 10 الصبح تلاقية العصر فى حتة تانيه تلاقيه بيصلى الترويح فى البيت الصبح يروح الحدود تانى ونلاقيه بيقولوا ده بيفطر هناك مره واحده تلاقيه بقى فى القاهرة تانى هههههههههههه وكل ده ياعينى طنطاوى وعنان وراه وطبعا لكبر سنهم فاعتقد مكنوش يقدروا يستحملوا مشقة اكتر من كده فعلا انا كنت بقول مرسى ده راكب ايه صاروخ يعنى تخيلوا كل يوم يصلى العشا والتراويح فى المسجد اللى قريب من بيته والصبح تلاقيه فى سينا رفح بقى والعريش وعلى الحدود هههههههههه الله يعينه بجد
هما طنطاوي وعنان كتر خيرهم اوي وكويس انهم عرفوا يعدوا بالبلد في الفترة دي وكويس برضه ان مرسي كرمهم وعينهم كمستشارين وربنا يعين كل مسؤل في البلد