العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 17-07-2012, 12:53 PM
osama-am osama-am غير متواجد حالياً

osama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to all
افتراضي افضحووووهم ( تجار السيارات المستعملة )

بعد الزياده المبالغ فيها فى اسعار السيارات المستعملة كنت محتار جدا فى سبب ده واشمعنى ياعنى السوق نايم فى كل حاجه واسعار المستعمل زياده وسمعت عن اسعار فى سوق السيارات مش عارف تضحك واللا تبكى وقال البعض ان السبب التجار وان لو عاوز تعرف صاحب السيارة تاجر واللا لأ حط الايميل بتاعه على جوجل لو كان تاجر هتلاقى له اعلانات كتير وفعلا عجبتنى عربيه ولقيت صاحبها كاتب ايميل للاتصال بيه وعملت بالنصيحه ودورت فى جوجل ولقيت كاااارثه الراجل عارض عربيات البلد كلها للبيع والايميل بتاعه اهوه exlansmasr@yahoo.com

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 17-07-2012 الساعة 04:21 PM
قديم 17-07-2012, 01:30 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افضحووووهم

حط الايميل بتاعه على جوجل
او رقم تليفونة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 17-07-2012, 01:41 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

فعلا انا من اخر مره نزلت فيها السوق كرهت التجار والجشع اللى فيهم لانه من حقه يكسب بس يكسب الف او الفين
بس عربيه تمنها لو حالة ممتازة زى اللانوس 2008 اخر سعر ممكن تجيبه 50 الف يقوم هو يبيعها على 58 بجد ده حرام ده مكسبه ممكن يبقى اكتر من المكسب اللى طلع للوكيل بتاعها يوم ما باع السيارة
حسبى الله ونعم الوكيل

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 17-07-2012, 02:00 PM

osama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

او رقم تليفونة
فكرة
قديم 17-07-2012, 02:05 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

فعلا انا من اخر مره نزلت فيها السوق كرهت التجار والجشع اللى فيهم لانه من حقه يكسب بس يكسب الف او الفين
بس عربيه تمنها لو حالة ممتازة زى اللانوس 2008 اخر سعر ممكن تجيبه 50 الف يقوم هو يبيعها على 58 بجد ده حرام ده مكسبه ممكن يبقى اكتر من المكسب اللى طلع للوكيل بتاعها يوم ما باع السيارة
حسبى الله ونعم الوكيل
ا / سيد اهلا بيك قريت لك موضوع الله يرحمك يا سوق السيارات كان راجل طيب !!!! ومتهيألى الموضوع ده دليل على كلامى