العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 09-03-2012, 10:42 PM
herlom herlom غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ أحمد مجدى
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى
هواياتي: الهندسة الميكانيكية, الكمبيوتر, الانترنت, الفن

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about
عاجل استفسار بخصوص C4 موديل 2006

ايه رأيكم فى C4 موديل 2006 وقطع غيارها ايه نظامها لسه برده غالية جدا ولو غالية عن الاول فى حدود كام ؟
ارجو الافادة ضرورى جدا لانى معروض عليا c4 موديل 2006 وعايز اعرف مزيد من التفاصيل من خبراتكم
قديم 11-03-2012, 01:49 AM
Osama Badie Osama Badie غير متواجد حالياً

Osama Badie is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار بخصوص C4 موديل 2006

انا لسه شارى c4 2006 من شهر تقريبا, هى عربية ممتازة فى كل شئ كماليات عديدة هتفضل تكتشف فيها لفترة طويلة, انا كنت فاكر قطع غيارها فظيعة لكن بعد ما جبتها لقيتها عالية بس مش للدرجة تقريبا اعلى بنسبة بسيطة من اللانسر مثلا لكن ده يمكن عشان لازم تجيب كل حاجة اصلى التقليد مش بينفع معاها لكن للامانة قطع الغيار معمرة و ربنا يوفقك
قديم 11-03-2012, 02:00 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

عربية محترمة وعملية وكل الناس بتشكر فيها وقطع غيارها بقت منتشرة بشكل معقول واسعارها ممكن تكون غالية شوية بس فى مستوى الاوربى عموماً وحاجتها معمرة المهم تكشف على العربيه كويس قبل الشراء

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 11-03-2012, 01:39 PM
mangawy2013 mangawy2013 غير متواجد حالياً

mangawy2013 will become famous soon enoughmangawy2013 will become famous soon enough

انا اشتريت واحده 2006 زيتي ستربترونيك عربيه محترمه جدا بتقعد جوه ملكش دعوه بالدنيا بره واحتاجت كام قطعة غيار في محل اسمه المركز الهندسي في ش زكي التوفيقيه عنده من الابره للصاروخ واسعار وكذا تصنيع توكل على الله لو الحاله الكويسه
قديم 15-03-2012, 01:21 PM
herlom herlom غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ أحمد مجدى
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى
هواياتي: الهندسة الميكانيكية, الكمبيوتر, الانترنت, الفن

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Osama Badie مشاهدة المشاركة

انا لسه شارى c4 2006 من شهر تقريبا, هى عربية ممتازة فى كل شئ كماليات عديدة هتفضل تكتشف فيها لفترة طويلة, انا كنت فاكر قطع غيارها فظيعة لكن بعد ما جبتها لقيتها عالية بس مش للدرجة تقريبا اعلى بنسبة بسيطة من اللانسر مثلا لكن ده يمكن عشان لازم تجيب كل حاجة اصلى التقليد مش بينفع معاها لكن للامانة قطع الغيار معمرة و ربنا يوفقك

فى الاول احب اقولك الف مبروك على العربية وربنا يباركلك فيها ان شاء الله .. واكيد المثل بيقول الغالى تمنه فيه ... وشكرا على الرد بس استفسار صغير موديل 2006 سعرها فى حدود من كام لكام لانك اقرب واحد لسه مشتريها واكيد عندك كل الخلفية عنها؟