العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 30-01-2012, 12:11 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي يا جماعه في ظاهره غريبه جدا الايام ديه

السلام عليكم اولا انا ملاحظ ظاهره غريبه وخطيره الايام ديه وللاسف منتشره انتشار رهيب ودون فهم معني وخطوره تلك الكلمه وظاهره تتمثل في (سب الدين ) انا مبقتش امشي في شارع الا بسمعها وللاسف بسمعها من اطفال وكبار يالموضوع ده بيضقيني جدا وبيستفزيني جدا لما بسمع تلك الكلمه وبوقف بحاول افهم اللي بيقولها خطوره تلك الكلمه بس للاسف اصبح الناس بتنطقها كتير جدا وانا هحكي موقف مقدرتش امسك نفسي فيه كان سواق تاكسي بيتخانق مع شخص والسواق اقعد يسب بالدين لتلك الشخص المهم الراجل يقوله حرام عليك انت بتسبيني بالدين وسواق التاكسي بيتمادي وبيسب الدين وبيشتم اقذر الشتائم المهم انا دخلت عليه اقلتله استعيذ بالله من الشيطان الرجيم بس مفيش فايده اللي ضايقيني فعلا في الموقف ده ان الناس واقفه وماشيه وسمعه بس عندها لا مباله ولا كأن فعلا الشخص ده بيسب دينا بغض النظر عن الديانه مسلم او مسيحي فياريت يا جماعه فعلا نبقي ع الاقل ايجابين عشان تلك الظاهره متزداتش اكتر من كده ونقف فعلاوقفه صح للي بيسب الدين عشان مفيش انسان عاقل فعلا يسب دينه وعلي الاقل نفهمه خطوره تلك الكلمه وربنا يهدي الجميع
قديم 30-01-2012, 01:20 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعه في ظاهره غريبه جدا الايام ديه

للأسف اللي ميعرفهوش كتير من الناس ان سب الدين كفر و العياذ بالله

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 30-01-2012, 01:45 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

اللهم أحفظ لنا ديننا الذى هو عصمه أمرنا ودنيانا التى فيها معاشنا وأخرتنا التى إليها معادنا

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 30-01-2012, 03:29 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

لما حصل قدامي موقف زي ده واتحمقت وكلمت الراجل رد عليه رد سخيف قالي هو انت اللي هتحاسبني ولا انا ان شاء الله هتحايب مرتين مره فوق ومره منك والناس اللي كانت ملمومه ولا حد عبرني ووقف معايا حتي ومن ساعتها وانا بطبق مبدء دع الخلق للخالق
قديم 30-01-2012, 03:39 AM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

اللهم انى استجير بقوتك وعظمتك على هؤلاء فأرينا فيهم البئس الشديد فأنت المنتقم الجبار

لا الله الا الله محمد رسول الله

Walid ELmorsi