العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 27-01-2012, 05:49 PM
remomagdy remomagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا مش عارفني
التخصص العملى: شغال في شركة ادوية .. علي باب الله يعني

remomagdy will become famous soon enough
افتراضي نيو اكسنت 2011 ولا افيو .. انا محتار والله

انا بدور علي عربية تكون كويسة و محترمة و تسافر كتير وفكرت في الافيو و النيو اكسنت بس الار بي غالية شوية فقلت اشوف لو لقيت 2011 يبقي افضل بس كنت محتار بين الافيو و الاكسنت
ياريت اهل الخبرة يفيدوني انهي الافضل فيهم و لو حد يعرف معارض ممكن يكون فيها نيو اكسنت ال2011 ياريت يقولي عليها
واية مميزات وعيوب كل من الافيو و الاكسنت ولو في عربية تاني مرشحة في نفس رينج السعر ياريت تقولولي عليها
وشكرا مقدما
قديم 27-01-2012, 05:52 PM
remomagdy remomagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا مش عارفني
التخصص العملى: شغال في شركة ادوية .. علي باب الله يعني

remomagdy will become famous soon enough
افتراضي نيو اكسنت 2011 ولا افيو .. انا محتار والله

انا بدور علي عربية تكون كويسة و محترمة و تسافر كتير وفكرت في الافيو و النيو اكسنت بس الار بي غالية شوية فقلت اشوف لو لقيت 2011 يبقي افضل بس كنت محتار بين الافيو و الاكسنت
ياريت اهل الخبرة يفيدوني انهي الافضل فيهم و لو حد يعرف معارض ممكن يكون فيها نيو اكسنت ال2011 ياريت يقولي عليها
واية مميزات وعيوب كل من الافيو و الاكسنت ولو في عربية تاني مرشحة في نفس رينج السعر ياريت تقولولي عليها
وشكرا مقدما
قديم 27-01-2012, 06:36 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيو اكسنت 2011 ولا افيو .. انا محتار والله

النيو اكسنت الار بى تكسب بكتير جدا شكل تحفة هتيجى بقى للاقيو دى معاية والله عربية جميلة جدا جدا الحمد لله المهم هى احسن مافيها شوية مميزات اولهم رخص قطع الغيار توفير فى البنزين جامد جدا جدا اية ميكانيكى يشتغل فيها بس النيو اكسنت الار بى بصراحة معرفش عنها كتير بس اكيد احسن لان فرق السعر كبير نابين دى ودى والشكل تاعتها بردة ةجميل عن الافيو بكتير

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 27-01-2012, 06:48 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute

نيو اكسنت اكيد احسن عن الافيو بكتير

قديم 27-01-2012, 07:07 PM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute

لو هتجيب الار بي تبقي احسن لكن لو هتجيب النيو اكسنت يبقي لا لانها اتوقف انتجها يبقي تجيب الافيو احسن لام انتجها مستمر وخصوصا ال 2012 عالجو فيها كل المشاكل

[SIGPIC][/SIGPIC]