العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 18-12-2011, 04:20 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي انا في حاله غريبه..مجتليش قبل كده

السلام عليكم
انا حصلي في حياتي مشاكل كتير وصعوبات وفشل وفراق لناس عزيزه ...ابتلاءت
ودايما كنت بحس ان ربنا واقف في ضهري..بيعلمني وبيسندني.واكتشفت ان ربنا بيحب الصبر جدا..وعشان كده ذكر الاستعجال بصوره غير مرغوبه(خلق الانسان من عجل_سؤريكم اياتي فلا تستعجلون) وقال ايضا(وكان الانسان عجولا)
ف ربنا بيحب يعلمنا الصبر

انا كان عندي موضوع كبير كنت مشغول فيه امبارح طول اليوم ومشفتش ولا سمعت اي اخبار.واما روحت البيت الساعه11:30 فتحت الميل بتاع الشغل وكمان الفيس بوك..ويارتني ما فتحتهم
لكل الي مشفش الفيديوهاتده انا اسف جدا اني هوريهالكم :

انا عندي:
غضب شديد وحزن وغل واحباط وتشتت ومصدوم وضغطي عالي ومعرفتش انام امبارح ومش عارف اشتغل النهارده
واتمنيت اني مت يوم 28 يناير قبل ما اشوف الفيديو الي الجيش بتاعنا بيعري فيه حريمنا وبيدمر فيه شبابنا بالطريقه ده
انا مش متفق مع الناس الي معتصمه في التحرير.لكن الجيش ممكن بسهوله شديده يعملهم كماشه يلمهم كوووووووووولهم ويحاكمهم مثلا
مش يقولهم انا هحميكو وياخدهم على خوانه كده!!
انا صابر وبسال ربنا يوجهني اعمل ايه عشان انا مش عارف اسكت وحاسس اني هتجنن فعلا

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا
قديم 18-12-2011, 04:26 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا في حاله غريبه..مجتليش قبل كده

الصبر
ربنا يعديها على خير
قديم 18-12-2011, 04:40 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelmorsi مشاهدة المشاركة

الصبر
ربنا يعديها على خير

انا جالى احباط و غضب
انا ضد البلطجة و تخريب البلد و الاعتصام حاليا لأ
بس ضد بهدلة بناتنا و اللى بيحصل من الجيش ده
يارب عدى الايام دى على خير و استرها

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 18-12-2011, 04:46 PM
طارق السحت طارق السحت غير متواجد حالياً

طارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond repute

: k_crying77[1]:
قديم 18-12-2011, 04:49 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

يارب استر شكلها هتولع

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share