العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 25-11-2011, 09:41 PM
اشرف حمدى اشرف حمدى غير متواجد حالياً

اشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the rough
للاهمية سؤال وعتاب

اهلا بملاك السيارة جـــاك
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اولا السؤال هل يعرف اى حد اخر سعر للسيارة الان وهل الظروف الحالية تؤثر على الاسعار ولا اية
ثانيا انا مش شايف اى مشاركات او مواضيع جديدة عن السيارة او تعليقات عن احوال سير السيارة وكفائتها بعد الاستعمال كل هذة المدة اين انتم يا ملاك الجاك كنتم انشط قسم فى المنتدى الجميل بتاعنا
يسعدنى ان اقراء عن قريب مواضيع جديدة كما احب ان اعلم عن سعرها الان لو فى اى اخ يعلم ولكم جزيل الشكر
قديم 26-11-2011, 05:58 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: سؤال وعتاب

يعنى الحوار فالمنتدى بعد فالفترة الاخيرة عن العربية واتجة للحديسث عن حجات تانية فالناس سكتت واكيد لو فى جديد او مشكلة عند حد كان الناس اكلمت
عموما العربية معايا 24 الف كيلو وسنة ونص اهو والحمد الله الف شكر
السعر الحالى ممكن تسأل الوكيل او انا فصيانة ال 25 الف هسأل واقولك يا استاذ اشرف العزيز

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 27-11-2011, 03:48 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

بصراحه أنا بطلت اكتب فى القسم بسبب واحد كل شويه ينطلى فى كل موضوع وكل مشاركه ويشتم فى التوكيل ويكرهنا فى العربيه ويقولك شوف العربيه الفلانيه إنتشرت إذاى وعربيتكوا لأ ......لدرجه إنه طلب من الاداره غلق قسم الجاك دون مراعاه لملاك السياره المؤسسين للقسم ...
إحنا عارفين إن التوكيل تعبان وبيغالى فى العربيه وقلنا إنه ذى الزفت ....لكن مش كل شويه تنطلنا فى كل مشاركه وموضوع وكأن ملاك العربيه عدوك الاول خصوصا لو انت مش هتشترى العربيه ومركبتش عربيات اصلا ........لهذا السبب بطلت الكتابه فى القسم عشان متصدمش بيه ...

عموما السياره ممتازه جدا حتى الأن ......ومش هتكلم اكتر من كده وحبيت أوضح موقفى .

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 27-11-2011, 04:40 PM
اشرف حمدى اشرف حمدى غير متواجد حالياً

اشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة odaoda مشاهدة المشاركة

يعنى الحوار فالمنتدى بعد فالفترة الاخيرة عن العربية واتجة للحديسث عن حجات تانية فالناس سكتت واكيد لو فى جديد او مشكلة عند حد كان الناس اكلمت
عموما العربية معايا 24 الف كيلو وسنة ونص اهو والحمد الله الف شكر
السعر الحالى ممكن تسأل الوكيل او انا فصيانة ال 25 الف هسأل واقولك يا استاذ اشرف العزيز
اولا انا شاكرلك اهتمامك بالرد وكمان انا منتظر سؤالك فى الصيانة على السعر وسوف انتظر منك الرد عن قريب اهو كدة طمنتنى هى دة روح ملاك الجاك بتوع زمان والف الف شكر مرة اخرة
قديم 27-11-2011, 05:29 PM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف حمدى مشاهدة المشاركة

اهلا بملاك السيارة جـــاك
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اولا السؤال هل يعرف اى حد اخر سعر للسيارة الان وهل الظروف الحالية تؤثر على الاسعار ولا اية
82000 جنية
ثانيا انا مش شايف اى مشاركات او مواضيع جديدة عن السيارة او تعليقات عن احوال سير السيارة وكفائتها بعد الاستعمال كل هذة المدة
[COLOR="rgb(255, 0, 255)"]السيارة ممتازة والحمد لله ومفيش المشاكل الكثيرة وعيوب التصنيع اللي بنسمع عنها في انواع تانية كثير على الاقل في اللي بيقولو عليها منتشرة .[/COLOR]
اين انتم يا ملاك الجاك كنتم انشط قسم فى المنتدى الجميل بتاعنا
خرج منتدى الجاك من المتعارف عليه من قبل ملاك الجاك للحوار ولان الملاك لم تقابلهم مشاكل تذكر في السيارة فاصبحنا وكأننا منتدى اجتماعي جميل بين كل الاعضاء مع العلم اننا قدمنا تجربة كل واحد منا مع السيارة بدون اي مجاملة للسيارة ولم نبخل على اي احد بالرد على اسئلة وبدون مجاملة وبكل صراحة ولكن تحول المنتدى لهجوم من بعض الاشخاص علي السيارة وان كان شماعتهم التوكيل فبالله عليكم ياريت حد يقولي علي توكيل كويس في مصر والشماعة الاخرى هي سعر السيارة مع ان كل السيارات سعرها زاد واخرههم اسبيرانزا 516 سعرها في التوكيل اصبح 69900 جنية ولكن الاخ اللي بيهاجم الجاك لم ارى له تعليق على ذلك ؟

يسعدنى ان اقراء عن قريب مواضيع جديدة كما احب ان اعلم عن سعرها الان لو فى اى اخ يعلم ولكم جزيل الشكر
تحت امرك
ان شاء الله
وشكرا لاهتمامك

ptmnlo123per171