العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 26-07-2011, 06:32 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي الرجاء الدعاء بان ربنا يستر ويهون....

يمكن اول موضوع اعمله هنا في القسم...
واللي شاف حتي عنوان الموضوع ومكسل انه يشارك فيكفيني دعاءه ...
مختصر الموضوع ان عندي شخص عزيز جدااا وقريبي في نفس الوقت قرابه نسب وهي تعبانه وانا بخبرتي المتواضعه في الطب قلت انها حاله كبد وشويه استسقاء بسيطه وهتروح ان شاء الله بالعلاج بس من يومين الوضع اتطور ونزلت اشوف الوضع وبصراحه الدكاتره شاكه في انه يكون فيه ورم وعملت تحاليل وكله تمام واشعه ثلاثيه علي البطن وتمام بس فيه دكتور في القاهره بصراحه طمنا وقال كله تمام وعمل اشعه علي الرحم والمبياض وكله تمام وطلب اشعه ثلاثيه مره تانيه وبيطمنا ( مع العلم ان تخصصه اورام ) وبيقول كل التحاليل والاشعات مفيهاش اي حاجه تخص ان فيه سرطان بس ممكن الاستسقاء ديت تكون التهاب جامد شويه في الغشاء البريتوني مع انتفاخ والتهاب في القولون ...وربنا يسهل بكره الخبر الاكيد
فارجوا منكم الدعاء وانه يكون اي مرض تليف او التهاب او اي حاجه بس بلاش يا رب المرض الخبيث ده... انا تعبت بقالي 3 سنين والمرض الوحش ده نازل عندنا في عائلتنا واتوفي بسببه عمين ليه والسنه الماضيه والدي ... الرحمه من عندك يا رب...

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 26-07-2011, 06:48 PM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: الرجاء الدعاء بان ربنا يستر ويهون....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

مختصر الموضوع ان عندي شخص عزيز جدااا وقريبي في نفس الوقت قرابه نسب وهي تعبانه وانا بخبرتي المتواضعه في الطب قلت انها حاله كبد وشويه استسقاء بسيطه وهتروح ان شاء الله بالعلاج بس من يومين الوضع اتطور ونزلت اشوف الوضع وبصراحه الدكاتره شاكه في انه يكون فيه ورم وعملت تحاليل وكله تمام واشعه ثلاثيه علي البطن وتمام بس فيه دكتور في القاهره بصراحه طمنا وقال كله تمام وعمل اشعه علي الرحم والمبياض وكله تمام وطلب اشعه ثلاثيه مره تانيه وبيطمنا ( مع العلم ان تخصصه اورام ) وبيقول كل التحاليل والاشعات مفيهاش اي حاجه تخص ان فيه سرطان بس ممكن الاستسقاء ديت تكون التهاب جامد شويه في الغشاء البريتوني مع انتفاخ والتهاب في القولون ...وربنا يسهل بكره الخبر الاكيد
فارجوا منكم الدعاء وانه يكون اي مرض تليف او التهاب او اي حاجه بس بلاش يا رب المرض الخبيث ده... انا تعبت بقالي 3 سنين والمرض الوحش ده نازل عندنا في عائلتنا واتوفي بسببه عمين ليه والسنه الماضيه والدي ... الرحمه من عندك يا رب...
ربنا يجيب العواقب سليمة ان شاء الله وربنا يزيح الهم والغم والمرض ويخفف ابتلاؤه ان شاء الرحمن
قديم 26-07-2011, 06:55 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

اللهم اشفى امراضنا وامراض المسلمين امين يارب العالمين
قديم 26-07-2011, 07:15 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

ربنا يشفيها انشاء الله و يرحمنا جميعا

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 27-07-2011, 02:14 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

ربنا يشفيها إن شاء الله وتكون اخر الاحزن

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله