العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Regata

قديم 22-05-2011, 12:46 AM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي بركولى انا اشتريت ريجاتا

السلام عليكم
انا الحمد لله اشتريت ريجاتا موديل 85 بعد دوخة ولف ودوران
الحالة العامة مقبولة عاوزة سمكرة ودوكو الصلون مبهدل بس الطبلوم سليم
العربية مفيهاش تكييف ومفهاش زجاج كهربة ولا سنتر ولا انظار شفتو الهنا الى انا فية بس تمنها كويس اشتريتها بى 17000 الف ومعاها اربع بيبان بس فيهم واحد البرومة سرحت فية اصل صاحبها القديم اشتراهم علشان يجدد العربية وحطهم فوق السطوح لحد لما الباب باظ مش عارف ينفع اجيب باب لوحدو ولا لا
الفتيس خشن شوية الموتور مشاء الله كويس والسحب جامد
بس انطباعى عن العربية كويسة جدا واسعة وشيك
ربنا يسهل وتشفوها فى مقابلة الفيوم
سلام

قديم 22-05-2011, 12:51 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بركولى انا اشتريت ريجاتا

مبروك عليك السياره

انت تشدها وتظبطها سمكره وبويه وشويه تظبيط

وننتظر منك صور للسياره قبل وبعد ان شاء الله
وربنا يباركلك فيها

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 22-05-2011, 12:53 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

الف مبروك يا زين ماخترت الريجاتا حبي القديم شدها بقي شده حلوه وادينا تقرير فالسليم
قديم 22-05-2011, 12:54 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

سبقنى الوحش وهناك . بس ملحوقه يا عم طارق . مليون مبروك يا حبيب قلبى وربنا يكفيك ويكفيها شر الطريق يارب . والله كنت لسه على بالى النهارده . وكنت بأسأـل نفسى ياترى عمل ايه . مبروك يا حبيبى

Saif El Deen
قديم 22-05-2011, 12:55 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا زين ماخترت الريجاتا حبي القديم شدها بقي شده حلوه وادينا تقرير فالسليم
وانت كمان يا أحمد ياحمدى تسبقنى كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طييييييب . ماشى ياعم .

Saif El Deen