العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 17-04-2011, 11:41 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي جوز مساعدين فيات 132 ببلاش

السلام عليكم
انا عربيتى لادا وكنت بعمل العفشة من حوالى شهر بيض وبارات والكلام دة
اما فكيت لقيت المساعدين الامامى بتوع عربية 132 وهما كانو كويسين جدا والله بس انا بحب الحاجة تكون على اصولها مش بحب حاجة مكان حاجة فافكتهم وشلتهم عندى وجبت اتنين جداد بتوع لادا
اللى محتجهم يبعتلى بس رسالة خاصة وانا تحت امرة وطبعا السعر دعاء خالص من القلب
وفى حاجة كمان
انا فكيت العفشة منالخلف لقيت سوستة 132 راكبة طبعا شلتها وجبت اتنين بتوع لادا لكن اما ركبتهم فى حاجة مش مظبطة
انا هاركب جوز مساعدين فى الخلف لو اتظبطت انا هاكون مستغنى عن السوستة دى وهاعرضها هنا بامر الله انما لو ما اتظبطتش هاركبها تانى
مستنى اول واحد يقول عاوز المساعدين

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 17-04-2011, 11:57 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جوز مساعدين فيات 132 ببلاش

انت هتخلي الواحد يروح يجيب عربية 128 وعربية 132 وعربية لادا علشان ياخد اللي انت عمال تبعته كل يوم ده
هههههههههههه
بهزر طبعا
ربنا يباركلك في العربية وفي صحتك وفي رزقك وفي اولادك

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 18-04-2011, 12:25 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

بنتعلم منكم صدقنى

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 18-04-2011, 12:38 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

انا عايز انصحك بحاجة

ممكن تبيعهم وابقي اتصدق بتمنهم

لاننا كلنا مرتاحين ومعانا عربيات وعندنا نت الحمد لله

ودة ما يمنعش انك برده تعرض الحاجات دي هنا

وربنا يوفقك للي فيه الخير

انا معجب جدا بمبادرتك

ان كمان بفكر اعرض الحاجات اللي بغيرها

و قريبا العجل عشان بفكر اغير لجنوط

ربنا يكتر من حسناتك ويديك علي ادد نيتك

رمضان كريم
قديم 18-04-2011, 12:41 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrastra مشاهدة المشاركة

بنتعلم منكم صدقنى

بتتعلم مين يا باشا
ده انت مدرسة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون