العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-03-2011, 01:59 AM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute
افتراضي منتهى قمة البلطجة

انا على اخرى و لحد دلوقتى مش مصدق اللى حصل و ازاى فيه ناس بتبلطج و مبيرعيش الناس اللى معه على الطريق

اللى حصل ان انا ماشى فى امانة الله الاقى عربية غالبا دودج رام بتكسر عليا و يكمل و يطبق الرفرف

انا فى امان الله داخل من جامعة الدول على البطل احمد عبد العزيز و الملف شبه متوقف الاقى عربية بيك اب فارهة دبل كابينة بتريح عليا اديته كلاكس جامد و لسه نازل كمل عجن الرفرف و وقع الاكصدام جيت اجريه وراءه اكتشفت ان نص الاكصدام واقع و النص التانى متعلق نزلت حاولت اخلعه مش عاوز علقته بسرعة و قعدت الف انى الاقيه طبعا فص ملح و داب لكن لحسن الحظ اختى تمكن انها تسجل نمرته ( ن ب 9427 ) لوحة حمراء اللون و انا فى قمة غضبى و غيظى مبقتش عارف اروح و لا اعمل ايه حسيت انى هتنقط لو روحت كده و قولت اروح اعمل محضر فى قسم العجوزة على الاقل افش غلى

الحمد الله بعد مرحت القسم و اتكلمت مع الامين الدنيا نورت شوية فى وشى لانه قالى طالما رقم العربية موجود هنقدر نجيبه

عملنا محضر و تم معاينة العربية و فهمت الامين ان مش مهم بالنسبة لى التعويض قد ما مهم انى اعرف البنى ادم اللى عمل كده و اربيه باى طريقة كانت علشان يتعظ علشان الناس متبقاش ماشية فى امان الله يفترى عليهم علشان عربية امه جايبهاله و يعطل وقت الناس بدون هدف الا علشان سيادة جناب اللى خلفوه متهور

انا عملت محضر رقم 75 ح العجوزة 28 / 2 / 2011

و رقم العربية المتسببة فى الحادث --- ن ب / 9427 نمر حمراء و العربية سوداء اللون

انا مش عاوز خدمة فى المحضر لكن عاوزة خدمة ضرورية و ياريت اللى يقدر يساعد ميبخلش عاوز اعرف بيانات صاحب العربية ضرورى لانى شاكك ان اللى كان سايق ده عربى الجنسية و ساعتها و اقسم بالله قسم هتحاسب عليه يوم الدين لا هديله درس باى شكل ان كان قدر استطاعتى فى ازاى يمشى بعد كده فى شوارع مصر و ازاى يحترم الناس

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 01-03-2011, 02:10 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: منتهى قمة البلطجة

ربنا يقويك و يعوض عليك

و تاخد حقك إن شاء الله ،،

للاسف ماعرفشي ألية معينة ممكن تجيب بيها بيانات صاحب عربية

قديم 01-03-2011, 02:10 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

ربنا يكون فى عونك يااستاذ محمد فيه ناس كده حتى معدومى الضمير
ومبيحسش باللى عمله ولا تفرق معاه عشان كده لازم يتربى

قديم 01-03-2011, 03:09 AM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

إن شاء الله تعرف تجيبه ونص كمان طالما معاك النمرة لأن العربية دى أصلا نادرة فسهل تجيبها أنت بس خليك ورا القسم اللى عملت فى المحضر لحد ما تجيبه

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 11-03-2011 الساعة 03:26 PM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء الله لاختلاف المعني برجاء من العضو مراعاه الدقه
قديم 01-03-2011, 03:48 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

قدر الله وماشاء فعل يا بشمهندس
حاولت انك تدخل على خدمه وزارة الداخليه بتاعة المخالفات وتدخل النمر يمكن يجيبلك البيانات