العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 24-01-2011, 01:53 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
رأى هؤلاء من يستحقوا الشكر والتقدير

والله ياجماعه ان مش عارف ابدأ موضوعى منين بس بأمانه كان لازم الموضوع ده يتقال لأنها كلمه امانه ونفسى اقولها والموضوع اننا لازم نشكر كل اللى بيساهم وبيحل مشاكل الأعضاء فى قسم الأسبرنزا ولهم نشاط ومجهود ملحوظ لايكلو ولايملوا من مساعده وتقديم المشوره والنصح لغيرهم وطبعا هما معروفين بس لازم نقولهم اكتر من مليووووووووووووون شكرا وهم :

1- الأستاذ احمد فارق السيد
اخ لجميع الأعضاء دائما يده ممتده بالعون والمساعده لكل من يحتاج لحل مشكله وانا على المستوى الشخصى اقدره جدا واحترمه ولا اخفى انى دائما ابحث عن مشاركاته ومواضيعه لأتعلم منه معنى العطاء بدون مقابل وبدون مصلحه واستفيد من خبرته وعلمه واسلوبه ويكفى انه يمتلك مميزات اصبحت نادره فى الزمن ده وهى الشهامه والرجوله والجدعنه والأدب والذوق وكل ماتبحث عنه من مميزات ليس لها عنوان غير استاذ احمد فاروق وللعلم انا لم اقابله ولا مره فى حياتى وانا الخاسر الكبييير وامنيتى الوحيده فعلا هى مقابلته لأرى الأنسان النادر فى هذا الزمن .

2- ابو الأسعاد
ملك الm11 والصينى عموما بجد انسان محترم جدا جدا جدا جدا وانا شخصيا اعتبره اخ لى وهو ليس محتاج لكلامى ويكفى سماع كل من ذهب لمقابله طنطا وشاف المجهود الجبار فعلا اللى عمله ابو الأسعاد عشان ينجح المقابله وضحى بوقت وفلوس ومجهود كبير جدا وده حس بيه كل من راح المقابله دى ده غير مساهمته فى حل مشاكل الأعضاء ونصحهم ودفاعه المستمر عن العربيات الصينى عموما والأسبرنزا خصوصا ليس لأنه مالك من ملاك الأسبرنزا لأ بل كلامه بالدليل والأرقام والشواهد ففعلا من سماك ابوالأسعاد لم يخطىء لأنك فعلا بتسعد كل من يقرا نصايحك ومواضيعك ففعلا اسمحلى ان اقول انك اخ ولى الشرف العظيم .

3- المهندس / محمد حمدى
مجهود كبيييييييييييير جدا فى المنتدى نصايحه لاتتوقف دائما ماتجده فى كل موضوع يرد ويحل ولماذا الكلام اللى بقولوا انظروا موضوع حل عضه الفتيس اللى عامله البشمهندس تتأكدوا فعلا من كلامى ان الراجل ده محترم جدا جدا ومبيبخلش على اى حد بالنصيحه و المساعده ويحاول يلاقى حلول لكل المشاكل المعروفه عن الأسبرنزا فمن كل قلبى بقول لحضرتك شكرا يابشمهندس .

4- المهندس/ شريف ( jonior )
اخر الأسبرنزاويه المنضمين للمنتدى بجد بحيه على نقل كل حاجه بيعملها فى عربيته ولو حتى بسيطه ولكنه بينقلها لنا بكل حب وود للمساعده وبحب واستمتع وانا بتكلم معاه لأنه فعلا شخص على مستوى عالى من الثقافه والذوق والأحترام فشكرا ليك .

5- الأستاذ رامى شاهين
اجرأ عضو ممكن تشوف مافعله واظن اغلب من فى المنتدى شاف وتابع اللى عمله فى تحويل عربيته ال516 الى اوتوماتيك والرجل لم يبخل بأى شىء وعجبنى اصراره وحرصه على انه ينجح فى تجربته وفعلا نجحت واستقبل استاذ رامى كما من النقد والتريقه قبل ماتنجح التجربه وتحول النقد لشكر وتهنئه وانا عن نفسى اتخذه قدوتى فى جرأته وحبه للتحدى وصبره على كل من حاولوا انهم يقللوا من شأن مافعله والرجل كريما رد على كل الأستفسارات التى تم توجبها له وفعلا موضوعه يستحق من وجهه نظرى المتواضعه الأجرأ و الأحسن فشكرا لك يااستاذ رامى .

طبعا انا لااملك انى اقيم اى عضو لأن ليس لى اى صفه ولكن ده رأىيى ان احنا لازم نعترف بمجهود الناس دى رغم انهم لاينتظرون منا اى كلمه شكر ولكن كان واجب علينا اننا نقول كده وانا طبعا لو نسيت حد ياريت تكتبوه لأنى فعلا هم من ارى من وجه نظرى اللتى ليس لها قيمه انهم الأفضل فى منتدى اسبرنزا واسف جدا على الأطاله ومستنى مشاركتكم .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 24-01-2011, 02:43 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: هؤلاء من يستحقوا الشكر والتقدير

يخرب عقلك يا باسم كدا تنساني هو انا هفضل طول عمري احتياطي ولا ايه مش هنزل ارض الملعب ابدا

هتفضل تلعب بالخامسه دول كتير ومش ناوي تدخل الشباب هتعملي فيها جوزيه بتاع مصر موتورز هههههههههههههههه

يا عم الناس ديه زي العسل كلهم وانا بحبهم في الله
قديم 24-01-2011, 03:17 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

كل الشكر والعرفان لعظماء قسم الصينى

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 24-01-2011, 04:28 PM

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يخرب عقلك يا باسم كدا تنساني هو انا هفضل طول عمري احتياطي ولا ايه مش هنزل ارض الملعب ابدا

هتفضل تلعب بالخامسه دول كتير ومش ناوي تدخل الشباب هتعملي فيها جوزيه بتاع مصر موتورز هههههههههههههههه

يا عم الناس ديه زي العسل كلهم وانا بحبهم في الله

هههههههههههه هو انا اقدر انساك بس انا عايزك تركز بس لحسن انت بتهيس اليومين دول انت معام فيرنا ونفسى اشوفك مره واحده بتنصح حد فى المنتدى الصينى ده انت ياراجل عدو الصينى الأول هههههههههههههههه

قديم 24-01-2011, 04:29 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

كل الشكر والعرفان لعظماء قسم الصينى
والشكر كل الشكر لحضرتك يااستاذ احمد