العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 28-06-2010, 12:37 AM
midocatred2000 midocatred2000 غير متواجد حالياً

midocatred2000 is on a distinguished road
افتراضي الفتيس بيعمل صوت

انا جديد معاكو فى المنتدى هنا و روحت حجزت عربية نيو اكسنت مانيوال 2010 وان شاء الله هستلمها بكرة بس كان فى حاجة مضيقانى جدا وانا بجرب الفتيس على الواقف من غير ماتكون دايرة ودايس دبرياج عادى لقيته بيعمل صوت زى تكتين كده و زاى بيكون فيه عضة فلو حد حصل معاه نفس الكلام وبعد كده بينعم يطمنى بالله عيلكوا لحسن مش عارف افرح بالعربية خالص

التعديل الأخير تم بواسطة midocatred2000 ; 28-06-2010 الساعة 12:55 AM
قديم 28-06-2010, 01:21 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفتيس بيعمل صوت

أنا عندى بيعمل نفس الحكاية فى اللانوس, بصراحة هو مخلى العربية فيها لمسة سبور.

بس على حسب علمى ده علامة أولية أن الفتيس خلاص قرب يسلم نمر أو أن فيه جواه بلية أو ترس بايظ وده فيه حل فتيس وموال (لسه بدرى على الفتيس مايبوظ متخفش)

بس ده عامة بيحصل فى كل العربيات عاجلا أو أجلا.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 28-06-2010, 01:31 AM
midocatred2000 midocatred2000 غير متواجد حالياً

midocatred2000 is on a distinguished road

مشكور جدا على ردك بس المفروض العربية لسه جديدة يعنى الفتيس يكون تمام ازاى قرب يسلم نمر
قديم 28-06-2010, 02:12 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

لو لسه جديدة وفى الضمان ياريت حضرتك تروح تكشف عليها فى التوكيل.

أنا مش قصدى أنه خلاص باظ, تقريبا العربيات كلها بيحصل فيها كده عاجلا أو أجلا زى ماقلت سواء علشان عقربة الفتيس عايزة تتغير أو بلية, ومش شرط العربية جديدة أو قديمة لأن خلاص توكيلات العربيات بتدى العربيات للناس بايظة, ده فيه واحد كان عامل مشكلة فى الجرنان علشان غير طقم دبرياج لعربية زيرو فى الألف الأولى.

وبعدين حضرتك برضه ماقلتش نوع العربية ولا تاريخ الشراء ولا ماشية قد أيه.

والموضوع مافيهوش خطر ميكانيكى على العربية, وممكن زى ماقلت حضرتك تروح تكشف عليها فى التوكيل لو الصوت مضايق حضرتك.

وبصراحة التوكيلات عامة وتوكيلات الكورى خاصة بقى الجديد فيها زى المستعمل معظمه فيه مشاكل لردائة القطع المستخدمة فى الصناعة.
وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 28-06-2010, 05:31 PM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute

انا رديت على رسالة حضرتك على الخاص وياريت اكون قدرت افيدك ... وزى ما قولتلك متقلقش نفسك

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة