العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-03-2010, 01:14 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
الماروتى بتمشى على الحيط (بجد مش زى اللوجان)

الفيديو ده فى الهند بس نفس الحركات دى انا شفتها فى مولد السيد عبد الرحيم القناوى فى محافظة قنا بس من غير عربية كانوا بموتوسيكلات فقط شوفوا وقولولى ايه رايكم

قديم 20-03-2010, 02:02 AM
سشمخة سشمخة غير متواجد حالياً
من انا؟: سواق مبتديء
التخصص العملى: كلية الحاسبات والمعلومات (برمجة)
هواياتي: الانترنت

سشمخة is a jewel in the roughسشمخة is a jewel in the roughسشمخة is a jewel in the rough
افتراضي رد: الماروتى بتمشى على الحيط (بجد مش زى اللوجان)

ماروتي مشيت علي الحيطة يرجالة
فخر لكل ماروتي الفيديو دة
قديم 20-03-2010, 02:23 AM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of

فيديو عجيب حدا اشكرك جدا بس يا ترى ده معتمد كليا على قوى الطرد المركزية ؟
قديم 20-03-2010, 03:02 AM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute

تسلم ايدك ياأستاز / بدر
نفس المنظر شوفته فى مولد سنه 1990 فى المنصوره وكان موتسكلات فعلا
انما الماروتى فعلا عربيه مش وحشه بلعكس ادائها عالى جدا جدا
وانا من ملاك الماروتى وكمان من عشاقها جدا فى القياده وعمرى ما حسيت انها ضعيفه او اقل من اى عربيه
الا فى حاجه واحده بصراحه لما بيكون امامى واحده ماروتى بحس انها اصغر من بتاعتى مع ان القالب واحد
وألميزه فى موديل السنه دى نزل فيها تسجيل
وتشكر ياباشا على الموضوع الجميل ده

التعديل الأخير تم بواسطة ابراهيم داود ; 20-03-2010 الساعة 03:28 AM
قديم 20-03-2010, 11:00 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم داود مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك ياأستاز / بدر
نفس المنظر شوفته فى مولد سنه 1990 فى المنصوره وكان موتسكلات فعلا
انما الماروتى فعلا عربيه مش وحشه بلعكس ادائها عالى جدا جدا
وانا من ملاك الماروتى وكمان من عشاقها جدا فى القياده وعمرى ما حسيت انها ضعيفه او اقل من اى عربيه
الا فى حاجه واحده بصراحه لما بيكون امامى واحده ماروتى بحس انها اصغر من بتاعتى مع ان القالب واحد
وألميزه فى موديل السنه دى نزل فيها تسجيل
وتشكر ياباشا على الموضوع الجميل ده

الشكر ليك وفعلا الماروتى من العربيات الحلوة اوى فى فئتها السعرية وبحكم انا معايا التو وحغيرها خلاص اسمحولى اقول بعض مميزات الهندة فى العموم واسهة من جوه مش زى ماتبان من بره استغلال المساحات جيد جدا وعمرها مابتحك فى المطبات ابدا مهما كنت مركب ناس وشنط ودى ميزة مهمة مش موجودة فى عربيات كبيرة لان عندنا اوكتافيا A4 اهم عيوبها ضيقة من ورا جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

فيديو عجيب حدا اشكرك جدا بس يا ترى ده معتمد كليا على قوى الطرد المركزية ؟
انا شخصيا بعتقد كده لان مافيش حل تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سشمخة مشاهدة المشاركة

ماروتي مشيت علي الحيطة يرجالة
فخر لكل ماروتي الفيديو دة

افرحوا ياملاك الماروتى بلالوجان وفشخرة اهو الماروتى عملتها مش كلام اعلانات وبكده نقدر نقول

الماروتى عربية واسعة وعملية وبتمشى على الحيط

وحدولر على الجزء الثانى العوم