العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 23-02-2010, 01:43 AM
hassaan hassaan غير متواجد حالياً

hassaan is on a distinguished road
افتراضي جديد ولا مستعمل

انا خلاص احترت .معايا 50 ا لف جنية بفكر بين الاسبيرانزا الهاتش باك اوالبرايد الايراني ؟ ناس نصحوني بالمستعمل الجوليت او البيكانتو افضل من العربيتين دول ؟؟ هو فعلا مستعمل موديل معروف افضل من صيني وايراني لسة بيتجرب ؟
قديم 23-02-2010, 08:46 AM
الصورة الرمزية side view
side view side view غير متواجد حالياً
هواياتي: Internet surfing

side view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant future
افتراضي رد: جديد ولا مستعمل

الجديد احسن من المستعمل لانه بيفضل معاك حوالى 5 سنين بدون اى مشاكل او اعطال تقريبا
فى الفئه دى فى برضه الشيفروليه اسبارك وانا شايف انها احسنهم

ربنا يوفقك

قديم 23-02-2010, 09:42 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassaan مشاهدة المشاركة

انا خلاص احترت .معايا 50 ا لف جنية بفكر بين الاسبيرانزا الهاتش باك اوالبرايد الايراني ؟ ناس نصحوني بالمستعمل الجوليت او البيكانتو افضل من العربيتين دول ؟؟ هو فعلا مستعمل موديل معروف افضل من صيني وايراني لسة بيتجرب ؟

بص ياباشا الجديد جديد مهما حصل وليه تدخل نفسك فى متاهة المستعمل والخوف انك تاخد عربية وحشة او نص نص من وجهة نظرى الجديد هو الافضل

فى حدود 50 الف اللى مع حضرتك

الاسبيرانزا A113 اختيار انا شايفه مش وحش خصوصا انها انتشرت فقطع غيارها موجودة فى كل حته وبالتالى صيانتها كويسة

بس لوحضرتك تجيب اللوجان الباسيك 57000 الف اعتقد افضل عربية كبيرة واوسع وحتنفع مع الوقت
قديم 23-02-2010, 01:09 PM
hassaan hassaan غير متواجد حالياً

hassaan is on a distinguished road

شكرا يا جماعة عالرد بس انا شايف الشيفرولية الاسبارك ضعيفة شوية وصغيرة مقارنة بالبرايد او الاسبيرانزا ؟ بس حد يفيدني اية الافضل البرايد ولا الاسبيرانزا
قديم 23-02-2010, 01:12 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

الجديت جديت يا باشا