العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 11-02-2010, 11:55 AM
corsair
Guest

افتراضي بجد حاجة تفطص من الضحك

والدي كان عايز يطلع رخصة قيادة فاروحت قدمتله في مجمع التحرير مركز تعليم القيادة ودفعت 270 جنيه وقالولي هنطلعله الرخصة من ضمن المبلغ ده

المهم والدي متعلمش اي حاجه وكان مشروع فاشل اساسا ويارتني كنت وديته مراكز خاصة بره كان هيبقي ارحم المهم راح امبارح المرور علشان يطلع الرخصة وهوه اساسا لحد ما راح المرور مكنش يعرف حتي يطلع بالعربية فقولتله لو كدا متجازفش وقلهم مبعرفش اسوق وعيد الدورة تاني بتاعت التعليم

المهم راح المرور اللي عند جنينه الفسطاط انا معرفش ده مرور ايه ولاقا العميد هناك بيركب واحد معاه ده بعد ما بابا دفع 20 جنيه منعرفش بتاعت ايه وقله مفيش حاجه اسمها تسقط الراجل ركب معاه وكانت وظيفة بابا في العربية انه يمسك الدركسيون والراجل اللي قاعد جانبه كان عنده فرامل وبنزين ودبرياج وكدا بابا من غير اي تعب طلع الرخصة وفي واحد اعترض علي العميد وقله انا مبعرفش اسوق ازاي هتنجحني راح العميد مسك الملف بتاعه وعلم عليه بالاحمر وقاله روح اشتكيني بس بلاش في القسم علشان هيضحكوا عليك روح اشتكيني في الادارة العامه للمرور وساعتها افتكرت فيلم لخمة راس لما نخنوخ قال نمرة البوليس 122 واللي عايز يبلغ يبلغ قمة الكوسة وقال لبابا ان الملف بتاعك هيوح للمرور اللي انتا تابع ليه وهتروح هناك هتستلم الرخصة وانتا واقف وديه كانت نهاية فيلم لو نهر النيل كله بقا صلصة مش هيكفي الكوسة اللي في البلد
قديم 11-02-2010, 12:10 PM
المناور المناور غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Network Administrator

المناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to behold
افتراضي رد: بجد حاجة تفطص من الضحك

المهم راح المرور اللي عند جنينه الفسطاط
ده شكله مرور عين الصيرة ، ده مرور عسل اسألنى أنا ptmnlo123per154
قديم 11-02-2010, 02:13 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

شخلل عشان تعدى
قديم 11-02-2010, 02:27 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

احنا بلد ديمقراطي لازم اللي مبيعرفش يسوق يبقي معاه رخصه زيو زي اللي بيعرف يسوق ! هي دي الديمقراطيه و ظباط الشرطة بيعملوا علي تحقيق الديمقراطية

ملحوظه:ال 20 جنيه دي ايجار العربية

IBIZA
قديم 11-02-2010, 03:13 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

يانهار ابيض
لأ والنبى من الاول احكيلى تانى ptmnlo123per155
عاوز اعرف قصة مجمع التحرير دى بالتفصيل
ده كورس تعليمى ولا ايه بالظبط زى حكاية تعليم العوم ع الناشف وتوفر تمن الفوطة ptmnlo123per171

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا