العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 31-12-2009, 01:33 PM
shooter123 shooter123 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة دعاية واعلان

shooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant future
بتدي عربيتك لحد؟؟؟؟؟؟

الموضوع ده محًير فعلا يا جماعه انا عن نفسي بتضايق جدا لما حد بيطلب مني عربيتي بحس اني حيغمي عليا خصوصا لما ابقي عارف سواقته المتهورة وعربيتك اللي بتبقي موديل السنة وعلي الرغم من كدا تركبها تحس انك راكب عشة فراخ تخيل شخص زي ده ممكن تديله عربيتك؟؟؟؟؟؟؟
عايز ارائكم هل من السهل فعلا انك تدي سيارتك لاي حد يطلبها منك ام لا؟
انا عن نفسي مستحييييييييييييييييييييل ادي عربيتي لحد حتي لو ابويا طلعلي من الطربة مش حديهاله

العمر لحظة
قديم 31-12-2009, 01:56 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتدي عربيتك لحد؟؟؟؟؟؟

ههههههه

فيه ناس كتير كده فعلاً انا نفسى اتعودت ان العربية العيلة كلها بتركبها وبعدين لما نقلنا فى الشروق وباقى العيلة فبقى عادى ناخد عربيات بعض كلنا عامة خاصة انها كلها عربيات عادية يعنى مش عربيات غالية اوى ptmnlo123per1147

وبالتالى بعد كده عربيتى بقت مستباحة للعيلة برضو واحيانا صحابى ptmnlo123per154

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 31-12-2009, 02:22 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

انا صحابي بيركبو العربية عادي وانا بركب عربياتهم بس اللي سواقتهم هادية بس ويحافظ علي العربية
قديم 31-12-2009, 02:53 PM
المناور المناور غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Network Administrator

المناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to behold

أنا علشان جديد فى السواقة بابقى مجبر ادى العربية للسايس يركنهالى لانى يومى بسنة فى الركن والشارع عندنا زحمة جدا علطول والشارع ضيق ولازم انجز علشان موقفش الدنيا فبضطر انادى السايس يركنهالى وقت الزحمة مع انى بابقى حاطط ايدى على قلبى لانه سواقته متهورة كانه كان شغال على ميكروباص وربنا كرمه وبقى سايس دلوقتى
قديم 31-12-2009, 03:37 PM
shooter123 shooter123 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير شركة دعاية واعلان

shooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant futureshooter123 has a brilliant future

يا جماعه الموضوع اخطر من كدا
عارفين رخصة القيادة ؟ دي اصلا زي رخصة حمل السلاح لان العربية برده ممكن تقتل
لو صاحبك مثلا مش حقولك قتل واحد وجري بالعربية لا حقولك لو مشي عكس اتجاه واتخدت عربيتك انت مخالفة حيبقي ايه الوضع ساعتها؟ والكل عارف مخالفه عكس اتجاه بكام للي ميعرفش ب 1500 دي حاجة واحدة من ضمن الف حالة ممكن تتسبب في انك تتأذي سواء مادياَ او غيره
انا ايام مكنت راكب لانوس وكنت بدي العربية لاخويا كنت بحس ان العربية فيها حاجة غلط بعد ما اخدها منه رغم انها بتبقي سليمة ظاهريا وعلي الرغم من كدا بحس ان فيها حاجة ولكن دلوقتي بعد ما غيرت العربية مستحيل اديها لاي شخص اياَ كان
مش عارف ابو نورا بيدي عربيته للعيلة كلها ازاي؟ ايه يا عم جمودية القلب دي؟

العمر لحظة