العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 04-12-2012, 01:46 AM
mohm_016 mohm_016 غير متواجد حالياً

mohm_016 will become famous soon enoughmohm_016 will become famous soon enough
انذار 90 الف جنيه تحويشة عمرى راحوا حسبى الله ونعم الوكيل

بسم الله الرحمن الرحيم
كان معايا 90 الف وكنت عاوز ازودهم علشان اشترى عربية سيراتو اديتهم لواحد تاجر بيشغل الفلوس واخدت عليه وصلين امانة بالمبلغ بعدها بشوية قال انه دخل فى صفقة كبيرة واتنصب عليه فيها وكل فلوسه راحت واكتشفت انه لامم من الناس حسب ما سمعت 5 مليون جنيه بس احنا عارفين اهله وعيلته وكل شوية قعدات عرفى ومفيش نتيجة المهم انا واربعة معايا رفعنا عليه قضايا بالوصولات وباقى الناس لسه مصدقين ان القعدات العرفى هتجيب نتيجة المهم انا كاتب الموضوع دا علشان حاجتين
1- محدش يأمن حد على فلوسه وميطمنش لحد ويحرص اوى فى الزمن الزفت اللى احنا فيه دا
2- تدعولى ربنا يرد ليا فلوسى تحويشة عمرى يمكن دعوة فى ظهر الغيب تكون مُجابة عند الله

وحسبى الله ونعم الوكيل
قديم 04-12-2012, 01:52 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 90 الف جنيه تحويشة عمرى راحوا حسبى الله ونعم الوكيل

لا حول ولا قوه الا بالله
ربنا يردهملك الضعف ان شاء الله
قديم 04-12-2012, 01:55 AM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك
ياباشا مين يدي فلوسه لحد في اليومين اللي احنا فيهم
قديم 04-12-2012, 02:25 AM
mohm_016 mohm_016 غير متواجد حالياً

mohm_016 will become famous soon enoughmohm_016 will become famous soon enough

انا عارف انى غلطان بس بقول قدر الله ماشاء فعل بس انا مش محتاج الوقتى بجد غير دعوة وربنا يرزق اللى يدعيلى برزق لا يتخيله فى الدنيا والآخرة
قديم 04-12-2012, 02:35 AM
john.wair john.wair غير متواجد حالياً

john.wair will become famous soon enough

قدر الله وما شاء فعل خيرها ان شاء ربك فى غيرها بص يا سيدى قدامك طريقين الاول انك تعد مع المحاكم و القعدات العرفى و ما شبه ذلك و ده ممكن بكده تبقى الفلوس ورث للاحفاد و التانى الشمال و انا و اللهى مش بحب الشمال بس للضروره حساب و هوه انك تراقب بيت الراجل ده و تاخد حد من عياله مراته او اخواته البنات امه ان حكمت و سلمنى و اسلمك