العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 05-09-2012, 05:43 PM
Ahmed AlGamal Ahmed AlGamal غير متواجد حالياً

Ahmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of light
افتراضي رد: الغيارت واستخدامها .. ايه هي حدود السرعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blade2011 مشاهدة المشاركة

يعنى هوة تقريبا انا بعمل كدة بردة بس انا عندى تعديل بسيط انا بحب انقل التالت فى الانوس على 30 بحس ان المكنة صوتها مرتاح اكتر التانى دايما فى الملفات والمطبات والنقر بهدى واعدى على الاول عشان العفشة وبخادها بالجمب الرابع بنقل على 60 عشان تريح العربية الخامس على 90 ممتاز اوى وصوت المكنة هاتبقة مرتاح اوى نصيحة بقة طالع مطلع وانتا على التالت والطريق حتى سامح ومطلع عالى هدى خالص وانزل تانى وبعدينى اطلع المطلع على الاول لغاية لما تبقة فى ارض مستوية تسمحلك تدى التانى قدامك مطب عالى هدى حتى وانتا على التالت وهات الاول واطلعة براحة الا لو على سريع ساعتها غصب عنك هاتجيبة على التانى عشان العربيات اللى وراك والطريق مش هايستناك
الف شكر على مشاركتك و نصايحك الغالية ... انا حاليا اتحسنت جدا في السواقة الحمد لله بقيت متمكن و انا برضه بقيت بادي الثاني على 30 و الرابع على 60 او احيانا بقرص شوية و بكمل بالرابع لحد 100 او 110

بس يا ريت حضرتك توضح اكتر موضوع المطلع و ليه الاول ؟؟ ده كده صوت العربية هيبقى مسمع في اليلاد اللي جنبنا