العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 23-01-2011, 08:08 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

يا راجل احمد ربنا الن وصلت بالسلامة بعد 190 والله حرام عليك "ان لبدنك عليك حق"

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 24-01-2011, 12:51 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mnznzm مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك داه أنا دمي كان هيتحرق لأني جبت فيرنا وبعديها عرفت المشكلة دية بقيت خلاص هاموت وبيعها لكن بعد الموضوع ده أرتحت نفسياً
شكرا جزيلا

يا زعيم جمد قلبك واشرب ماونتن ديو ودوس في الفيرنا

انا عن نفسي هعلي نسبة ثبتها اكتر باني اجنط 14 وكاوتش عريض شوية وساعتها العربية هتفرق معاك كلي وجزئي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

يا راجل احمد ربنا الن وصلت بالسلامة بعد 190 والله حرام عليك "ان لبدنك عليك حق"

ههههههههههههههههههههههههه ههه

والله انتا غلبان يا عم جمد قلبك ومتخافش وبعدين متخليش حد يقلقك منها والله عربية جميلة بسم الله ما شاء الله واهي معايا بقالها تلات سنين ومستواها الحمد لله مقلش واحد في الميه
قديم 24-01-2011, 01:00 AM
الصورة الرمزية mohamed ellithy
mohamed ellithy mohamed ellithy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى اجهزه تعوضيه

mohamed ellithy is a glorious beacon of lightmohamed ellithy is a glorious beacon of lightmohamed ellithy is a glorious beacon of lightmohamed ellithy is a glorious beacon of lightmohamed ellithy is a glorious beacon of lightmohamed ellithy is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انا ملاحظ اوي ان الهجوم وصل علي الفيرنا بخصوص السرعه ان بعد ما تجيب 120 السيارة بتكون بالسلامة ضايعة انا لسه جي امبارح من المنيا وواخد طريق الصحراوي الغربي وماشي 190 وال RBM كان علي 5.5 والعربية بسم الله ما شاء الله زي الالف وثباتها كان جميل وكانت والله عايزه تزود السرعه تاني بس انا قولت كفايا 190 بلاش اجري اكتر من كدا وبجد ثبات روعه بس زعلتني بالنسبة لاستهلاك البنزين خدت 40 لتر بنزين في 500 كيلو هل كدا استهلاك كتير بالنسبة للسرعه اللي كنت ماشي عليها ولا ده عادي واستهلاك مظبوط للعربية
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
بتفكرنى بمشهد من فيلم مرجام اجمد مرجان
لما كان فى مجلس الشعب
اللى على رغيف العيش ويقولو فى ماساممير وزلط وجبلهم عيش ايه زى الفل
والواحد من حلوته بيكله كله قبل ما يوصل للبيت ويقل لامه كان فيه مسامير وزلط
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
قديم 24-01-2011, 04:56 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

كورسير باشا ربنا معاك اصل انا مليش فى السرعة انا يوم مقول انا طاير يبقى 120 وربنا معاك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 24-01-2011, 05:14 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا زعيم جمد قلبك واشرب ماونتن ديو ودوس في الفيرنا

انا عن نفسي هعلي نسبة ثبتها اكتر باني اجنط 14 وكاوتش عريض شوية وساعتها العربية هتفرق معاك كلي وجزئي

ههههههههههههههههههههههههه ههه

والله انتا غلبان يا عم جمد قلبك ومتخافش وبعدين متخليش حد يقلقك منها والله عربية جميلة بسم الله ما شاء الله واهي معايا بقالها تلات سنين ومستواها الحمد لله مقلش واحد في الميه
يا عم غلبان غلبان بس اعيش وربنا يسترها عليك

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم