العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 29-08-2011, 04:47 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بصراحه هل تحب مبارك ؟؟؟؟؟

في اخ بيردد كل كلام حمادة سبايدر و عم عكاشة بتاع البط بحذافيره
و رايح ياخد شوية فيديوهات من جروب انا اسف يا ريس على شوية فيديوهات من جروب وائل غنيم عميل بالدليل

يا عم ببلاوي انا ولا حاجد فيديو من هنا ولا من هناك
انت مكنتش عايش معانا في مصر ال 30 سنة اللي فاتوا؟؟
لو انت فعلا مش عميل ولا امن دولة ولا فلول حزن وطني ولا مدفوعلك ولا معمولك غسيل مخ يبقى الحل الاخير انك مكنتش عايش في مصر

و مهما كانت اسبابك في موقفك الغريب - للاسف انت مش بتقنع حد هنا ولا تستثير غير مشاعر السخرية و الاستهجان لان اغلب الزملاء هنا على مستوى فكرى و علمي مرتفع و على احتكاك بالشارع و المجتمع انهم يقدروا يحددوا اراءهم و افكارهم من ارض الواقع مش شوية فيديوهات فاكسة

شوف باسم يوسف و العشرات اتريقوا قد ايه على الفيديوهات المملة و السخيفة دي ( وصف موجه للفيديو مش لسخص حضرتك ) و فعلا اصبحت فقرة للسخرية و الكوميديا

ممكن حضرتك تجرب الكلام ده على القهاوي و في المناطق التي نجح مبارك و كلابه في تحقيق اعلى معدلات الجهل و الامية و التخلف و العشوائية فيها

هؤلاء هم البسطاء الذي خلقتهم فترة مبارك و نظاهم ليسهل لحس مخهم بالمهاترات دي و تسييرهم زي الغنم

مش احنا
قديم 29-08-2011, 05:21 PM
amgadsharaf amgadsharaf غير متواجد حالياً

amgadsharaf has a spectacular aura aboutamgadsharaf has a spectacular aura about

مبارك
قتل فينا كل شىء
الطفوله والشباب
جعل من مصر
مجموعه من الاصفار
0+0+0+0+0+0= 0
قديم 29-08-2011, 06:11 PM
jamil jamil غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

jamil has a spectacular aura aboutjamil has a spectacular aura about

حسبنا الله ونعم الوكيل في كل من ظلم المصريين
قديم 29-08-2011, 06:39 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

في اخ بيردد كل كلام حمادة سبايدر و عم عكاشة بتاع البط بحذافيره
و رايح ياخد شوية فيديوهات من جروب انا اسف يا ريس على شوية فيديوهات من جروب وائل غنيم عميل بالدليل

يا عم ببلاوي انا ولا حاجد فيديو من هنا ولا من هناك
انت مكنتش عايش معانا في مصر ال 30 سنة اللي فاتوا؟؟
لو انت فعلا مش عميل ولا امن دولة ولا فلول حزن وطني ولا مدفوعلك ولا معمولك غسيل مخ يبقى الحل الاخير انك مكنتش عايش في مصر

و مهما كانت اسبابك في موقفك الغريب - للاسف انت مش بتقنع حد هنا ولا تستثير غير مشاعر السخرية و الاستهجان لان اغلب الزملاء هنا على مستوى فكرى و علمي مرتفع و على احتكاك بالشارع و المجتمع انهم يقدروا يحددوا اراءهم و افكارهم من ارض الواقع مش شوية فيديوهات فاكسة

شوف باسم يوسف و العشرات اتريقوا قد ايه على الفيديوهات المملة و السخيفة دي ( وصف موجه للفيديو مش لسخص حضرتك ) و فعلا اصبحت فقرة للسخرية و الكوميديا

ممكن حضرتك تجرب الكلام ده على القهاوي و في المناطق التي نجح مبارك و كلابه في تحقيق اعلى معدلات الجهل و الامية و التخلف و العشوائية فيها

هؤلاء هم البسطاء الذي خلقتهم فترة مبارك و نظاهم ليسهل لحس مخهم بالمهاترات دي و تسييرهم زي الغنم

مش احنا
الله عليك يا ممفور قولت كل اللي في قلبي انتا والاستاذ علي منير
قديم 13-09-2012, 05:24 AM
الصورة الرمزية albarbary
albarbary albarbary غير متواجد حالياً

albarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these parts

فاكرين يا شباب الكلام اللى كنت قلته هنا من سنة والكل هاجمنى و اتهمنى بأنى فلول و عميل ، بعد سنة من الحوار اللى دار بينا و فى ليلة زى اللى بنعيشها دى ، تفتكروا كلام مين اللى صح ، و تفتكروا وضع البلد بقى أحسن الوقت من وضعها أيام مبارك ولا بقى أسوأ ، أنا مش جاى أقول الكلمتين دول علشان التباهى و الإحساس بالإنتصار ، أنا بقول الكلمتين دول علشان
مصر لا زالت فى خطر

زى ما كان فى ناس وقود لأحداث 25 يناير لازم نفس الناس دى تبقى وقود لعودة الشعب المصرى إلى عقله و إلى رشده و تكون وقود لمحاولة تبصير الشعب المصرى بالأخطار التى تحيق بمصر

http://youtu.be/GjZMqf-83Ds