العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-11-2009, 03:31 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
جميع التوكيلات فى ابو رواش

المصريين مش جدودنا الفراعنه بس0000 المصريين هما الى بيعمروا فى البلد 0000المصريين هما الى رجعوا لنا كرامتنا 0000المصريين هما الى فى عملهم بيشرفونا0000المصريين هما الى بيحبو وطنهم وبيتمنو ليه الخير دايما؟؟؟؟؟
البدايه للموقع فى المواضيع الى شفتها وكانت البدايه علشان التامين وبعدها كام موضوع 000ومن كام يوم موضوع تعديل السيارات الى اتبهرت لما شوفته حسيت فعلا اننا مش اقل من اى تطور وده شيئ يسعدنى واكيد هيسعدكم 0000مع انى مش مركز اوى علشان عدم وجود العربيه فكنت بشوف من كل صفحه كلمتين؟؟؟؟
افتكرت ابو رواش من كام يوم الكيلو{ 28 } مصراسكندريه الصحراوى قبل البوابه على طول؟؟؟؟؟

رحت التوكيل مودرن موتورز ودى تانى مره اروح ابو رواش0000اول مره كنت مودى عربيتى فى رمضان وعلشان كنت لسه طالع من الحادثه وتعبان شويه000كنت راكب فى عربيتى وهى على الونش000سلمتها ورجعت؟؟؟
من كام يوم قلت لواحد صحبى تعالى معايا ابو رواش بعربيته امضى على اصلاح العربيه وفاكر انه على الشمال بس فين الله اعلم؟؟؟
لفينا شويه فى المكان وانا ابص يمين وشمال شفت توكيل هيونداى عربيات واقفه بره زيرو ما شاء الله على اليمين
بسأله عنها قال لى بتتعمل هنا فى مصر قولت ماشاء الله لى كام واحد صحبى عنده عربيات هيونداى قالوا نفس الكلام وتوكيل بيقوم فيه بالصيانه فى قليوب؟؟؟
حقى اكون سعيد بتقدم بلدى وقول ان احنا ممكن نسبق ونكون احنا الاوائل على طول ربنا يبارك فيك يابلدى ويحميكى وتكونى دايما عاليه فى شئنك

قديم 08-11-2009, 06:13 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: جميع التوكيلات فى ابو رواش

شكرا على الموضوع

live for nothing
die for something
قديم 08-11-2009, 07:01 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: جميع التوكيلات فى ابو رواش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibd13013 مشاهدة المشاركة

رحت التوكيل مودرن موتورز ودى تانى مره اروح ابو رواش0000اول مره كنت مودى عربيتى فى رمضان وعلشان كنت لسه طالع من الحادثه وتعبان شويه000كنت راكب فى عربيتى وهى على الونش000سلمتها ورجعت؟؟؟
من كام يوم قلت لواحد صحبى تعالى معايا ابو رواش بعربيته امضى على اصلاح العربيه وفاكر انه على الشمال بس فين الله اعلم؟؟؟
لفينا شويه فى المكان وانا ابص يمين وشمال شفت توكيل هيونداى عربيات واقفه بره زيرو ما شاء الله على اليمين
بسأله عنها قال لى بتتعمل هنا فى مصر قولت ماشاء الله لى كام واحد صحبى عنده عربيات هيونداى قالوا نفس الكلام وتوكيل بيقوم فيه بالصيانه فى قليوب؟؟؟
حقى اكون سعيد بتقدم بلدى وقول ان احنا ممكن نسبق ونكون احنا الاوائل على طول ربنا يبارك فيك يابلدى ويحميكى وتكونى دايما عاليه فى شئنك

الف سلامة عليك يا استاذ ابراهيم ptmnlo123per144

بس احنا مابنعملش عربيات هنا فى مصر يعنى مش بنصنعها ptmnlo123per1106

احنا يادوب بنجمعها ونقفلها وياريت فالحين فى دى كمانptmnlo123per111

بس سؤال على جنب كده مالوش علاقة باى حاجة....... ايه علاقة تسارع السوناتا بالموضوع

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )