العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 22-11-2011, 01:55 AM
الصورة الرمزية عقاري الصوابر
عقاري الصوابر عقاري الصوابر غير متواجد حالياً
من انا؟: عقاري مبتدء/ وقديم في مجال العربيات من التجهيز
التخصص العملى: جامعي /الإستثمار في العقار
هواياتي: العقارات/والسيارات/ ميكانيكيا/ وأكسسوارات/ وتجهيز السيارات

عقاري الصوابر will become famous soon enoughعقاري الصوابر will become famous soon enough
عاجل عندي مشكله في جيب فيتارا

عداد البانزين لايعمل بس يعطي ليت أصفر ولايرتفع ومسبب لي مشكله لأني لاأعرف هل السياره فيها بنزين ولا لأ حيث السياره جديده ولم يمشي عداد الكيلو إلا 13000 ألف كيلو وهي موديل 2009 ولايوجد عليها أي ضمان والذي أريده معرفة ورشه متخصص بهذه الأشياء من عدادات أو طرمبة بانزين وأريد أن أسال كم سعر الطرمبه بتاعت البانزين لهذه السياره مع الشكر لسيادتكم يرجي الرد السريع انا بإنتظار الرد طبعا ورشه في مصر حيث السياره في مصر
قديم 24-11-2011, 09:54 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندي مشكله في جيب فيتارا

يا ريت يا جماعة اللى يعرف يقول
يا ريتنى اعرف

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 25-11-2011, 02:00 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندي مشكله في جيب فيتارا

حضرتك دى مشكله فى العوامة اللى فى تنك البنزين ..

والموضوع ده محتاج كهربائى شاطر علشان يصلحها .. ولو منفعش معاها تصليح يبقى الحل هو تغييرها ..

بس للاسف مش هقدر افيدك فى سعرها ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ