العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 02-05-2011, 11:21 AM
hosam_ahmed hosam_ahmed غير متواجد حالياً

hosam_ahmed is on a distinguished road
عاجل الحقووووووووووووووني

صباح الخير على احلى شباب
امبارح كنت بربط العافشة بتاعة زوبة (Fiat 128 model 1991) ولقيت الراجل صدمني وقالي الاسكترا بتاعتك خلصانة خالص مع ان الدركسيون مش تقيل وقالي لازم تتغير فانا مش عارف اعمل ايه دلوقتي اللي انا اعرفة ان الاسكاترا لما بتبقى بايظة الدركسيون بيبقى تقيل خالص
اعمل ايه يا شاب اغيرها ولا اشوف صنايعي تاني ولو حغير اجيب اسكاترا جديدة ولا استعمال الخارج ومعلش حتقل عليكم اجيبها استعمال الخارج منين في اسكندرية وتعملها في حدود كام ولو جديدة اجيبها اي نوع وتعملها في حدود كام
قديم 02-05-2011, 11:24 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحقووووووووووووووني

لو لف الطاره فى اى عضه معاك واى ثقل اذا لا يوجد اى العبين فلا تغيرها وتوكل على الله .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 02-05-2011, 11:48 AM
hosam_ahmed hosam_ahmed غير متواجد حالياً

hosam_ahmed is on a distinguished road
افتراضي رد: الحقووووووووووووووني

الف شكر اخي طارق ابوذيد على اهتمام حضرتك وفعلا مفيش ولا عضة ولا تقل في الدركسيون بالعكس الدركسيون سلس جدا بس هوه وهمني وقالي لازم تتغير علشان مصلحتك وخاف على نفسك ولاني معنيش خبرة واي بالعربيات ولان ديه اول عربية فانا خوفت بصراحة بس خلاص بعد كلام حضرت ابتديت اطمن شكرا