العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 02-03-2011, 02:26 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة احمد المسلماني بخصوص ساهم ب100جنيه لانقاذ البورصة المصرية ابوس ايديكم

وانا كمان معاكم ويعني ايه 100 جنيه بس احب اشرحلكم البورصه ببساطه شديده عشان افيدكم

البورصه مكان لتداول الاوراق الماليه وهي الاسهم والسندات خلينا فالاسهم
1- الشركات المساهمه : شرح بسيط الشركه مثلا راس مالها 1000 جنيه وتقسم مثلا 100 سهم السهم ب 10 جنيه وبتتطرح في البورصه للاكتتاب العام بالبلدي كده بتتعرض للبيع اما في البورصه او عن طريق شركات تداول الاوراق الماليه
2- الشراء :- يتم من خلال عده طرق اما عن طريق البورصه او تشتري الاسم من شخص عادي واحد صاحبك مثلا او عن طريق الشركات
3- البيع : عكس الشراء تقريبا وبتبيع لما قيمه السهم تزيد عشان تكسب
4- الاسعار من 10 جنيه وانت طالع علي حسب الموجود والمعروض
5- اكتر الاسهم ارتفاعا شركات الصابون والمنظفات والمحمول وغير بس للاسف مش متابع عشان اقدر افيدكم اكتر
وارجو اني اكون قدرت اوصل المعلومه ببساطه
قديم 02-03-2011, 02:39 PM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future
افتراضي رد: دعوة احمد المسلماني بخصوص ساهم ب100جنيه لانقاذ البورصة المصرية ابوس ايديكم

أنا معاكم يا جماعة بس عاوز أسأل أهل الخبرة مش ممكن يكون فيه website للبورصة بحيث الواحد يدفع الإكتتاب ده online باستخدام كارت الإئتمان اسهل من أننا ننزل وسط البلد خاصة و أنا أسكن في حلوان و سيارتي حليا على فراش الموت

اذا طال الزمان ولم تروني ......... فهذا اسمي فتذكروني
اذا دفن جسمي تحت الرمال ......... فهذا خطي لا يزال
لا إلــــــــــــه إلا أنت ســــبحانك إني كنت من الظالميــــــــــــن

Ayman M. Zaki

قديم 02-03-2011, 02:47 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

ضوابط العامل مع البورصة الشيخ محمد حسان

شرح عملية البورصة مقطع جميل

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 02-03-2011, 06:17 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

طب يعنى نروح البنك نساهم فى البورصه ولا نروح فين ولا نعمل إيه عشان أنا معنديش فكره خالص عن البورصه وكنت فاكر انهم نصابين عشان الحوادث اللى بتحصل .
يعنى انا لو عايز اساهم ب100 جنيه اروح فين ؟؟

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 03-03-2011, 06:25 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

روابط للتوضيح

http://www.facebook.com/event.php?eid=154546704604129

http://www.facebook.com/WeLoveEgypt2011?sk=wall

التعديل الأخير تم بواسطة koky_90 ; 03-03-2011 الساعة 06:45 PM