العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 21-02-2010, 07:47 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: صني سوبر صالون ولا إلانترا ولا نوبيرا

في العربيات الي حضرتك بترشحها النيسان صني الافضل
الالنترا ثباتها وحش جدا او مفيش ثبات اصلا مش هتنفعك خالص
النوبيرا اقل منهم بكثير جدا
ولكني افضل لك متسووبيشي لانسر 1600 سي سي سوبر اكشن بتكون علي 120 مثلا دي اعلي فئه فيها و هي بتبدء من اواخر التسعينيات عربيه عفشه رياضيه موتو من الاقوي في فئته ثبات خرافي توكيل علي اول الشارع يعني قطع غيار رخيصه و توكيل حلو اوي و سعر اعاده البيع عالي عربيه كامله من جميع الاتجاهات

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-02-2010, 03:11 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
رد: صني سوبر صالون ولا إلانترا ولا نوبيرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

في العربيات الي حضرتك بترشحها النيسان صني الافضل

الالنترا ثباتها وحش جدا او مفيش ثبات اصلا مش هتنفعك خالص
النوبيرا اقل منهم بكثير جدا
ولكني افضل لك متسووبيشي لانسر 1600 سي سي سوبر اكشن بتكون علي 120 مثلا دي اعلي فئه فيها و هي بتبدء من اواخر التسعينيات عربيه عفشه رياضيه موتو من الاقوي في فئته ثبات خرافي توكيل علي اول الشارع يعني قطع غيار رخيصه و توكيل حلو اوي و سعر اعاده البيع عالي عربيه كامله من جميع الاتجاهات

ptmnlo123per122 والله متشكر ياباشا بس إنتا عارف مشكلتي الوحيدة مع اللانسر إنها عربية الشعب الأولى ويمكن تكون الأخيرة كمان
طيب لو إنتا بتقول إني سعرها تقريبا 120 ليه ماتقولشي كرولا جنوب أفريقي أمو فتيس مشكوك فيه دي بس هيا عموما بالنسبة لحكاية الفتيس دي مش مشكلة إطلاقا أنا سوقتها أكتر من مرة لأنها مع واحد صاحبي لما كنت بنزل أجزات وهي أكثر من رائعة بس هيا عايزة معاملة خاصة في السواقة مش أكتر غير بقى إنك ماينفعشي تروح تشتري عربية طلعت عليها سمعة وحشة يبقى بترمي فلوسك في الأرض.
ولاكن نتكلم تاني في اللانسر هيا عربية تحفة وممتازة مافيش كلام انا إلي شايل منها نفسيا بسptmnlo123per1106.