مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   استراحة مصر موتورز (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=94935)

sayed2077 13-08-2012 10:35 AM

لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

ياللى نازلين يوم 24 اغسطس علشان تكونوا ضد الشرعية كفاية بقى مظاهرات خرابتوا البلد احنا عاوزيين استقرار ههههههههههه مش ده كان كلامكم المهم اللى هشوفوا بيعدى تحت البيت وهيكون ضد الشرعية او اعرف انه ضد الشرعية اللى بتتمثل فى ان الرئيس مرسى رئيس للبلاد هدلق عليه مايه سخنه من البلكونه واخليه زى الفرخه المسلوقة دا انتوا ب مليون وش قبل ما شفيق يخسر الحقنا يا مشير يا حبيبنا يا مشير وبعد ما مرسى كسب الله يخربيتك يا مشير انت بعت البلد ويسقط يسقط حكم العسكر ويجى قبل ما المشير يقال يقولك شايف مرسى خايف منه ازاى ميقدرش يعملوا حاجه واول ما مرسى شالوا يقولك مرسى عاوز يكوش على كل حاجه ناس ايه ده عايشين ازاى بكل الوشوش ديه لا ويجى يقولك شايف مرسى خربها فى 30 يوم ده على اساس انه واخدها وفيها الماظ دا هى متقلمظة خلقة اصلا من اللى شفطوها ونهبوها ولا يقولك بيقطع الكهربا طيب هيعمل ايه ما هو واخده مخروبة واغلب رجال الاعمال ان مكنش كلهم واقفين ضده حبه ميقبضوش العمال حبه يسرحوا العمال وكله على كيف كيفهم ما هو مش عاجبهم الحال بقى ولا يقولك ده مكوش على الوزرات كلها طيب هيعمل ايه هيجيب الدخلية يحط فيها واحد حبيب مبارك والدفاع واحد حبيب مبارك ووزارة تانية فيها حبيب مبارك يقوموا بقى هما يقولك خربانة خربانة اخربها زياده فاكيد لازم يجيب حد ثقة علشان محدش يعاكس معاه على العموم انا حزرت اللى نازل يوم 24 هرش عليه ماية سخنه هههههههههه علشان الجو حر اصلا انا بقى خليه حر بزياده

dr_eslam_66 13-08-2012 10:41 AM

رد: لكل واحد نازل يوم 24 علشان يكون ضد الشرعية علشان بس انا ديموقراطى

لووووووول
حبيبي والله

sherifabden 13-08-2012 10:43 AM

ياعم دي قلة ادب والله دي ناس صايعة عايزه تخرب البلد باي طريقة بس باذن الله هيفشلوا زي كل مرة وربنا يسترها معانا وبحفظ مصر

sayed2077 13-08-2012 11:31 AM

انا اعتقد والله اعلم ان طنطاوى وعنان هما اللى قالوا لمرسى اقيلنا بقى وريحنا حرام عليك ليه لان مرسى من ساعة اللى حصل على الحدود راح سينا ورجع يجى 500 مره يعنى كان عنده القدره انه يروح سينا الساعه 10 الصبح تلاقية العصر فى حتة تانيه تلاقيه بيصلى الترويح فى البيت الصبح يروح الحدود تانى ونلاقيه بيقولوا ده بيفطر هناك مره واحده تلاقيه بقى فى القاهرة تانى هههههههههههه وكل ده ياعينى طنطاوى وعنان وراه وطبعا لكبر سنهم فاعتقد مكنوش يقدروا يستحملوا مشقة اكتر من كده فعلا انا كنت بقول مرسى ده راكب ايه صاروخ يعنى تخيلوا كل يوم يصلى العشا والتراويح فى المسجد اللى قريب من بيته والصبح تلاقيه فى سينا رفح بقى والعريش وعلى الحدود هههههههههه الله يعينه بجد

sherifabden 13-08-2012 11:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 (المشاركة 738422)
انا اعتقد والله اعلم ان طنطاوى وعنان هما اللى قالوا لمرسى اقيلنا بقى وريحنا حرام عليك ليه لان مرسى من ساعة اللى حصل على الحدود راح سينا ورجع يجى 500 مره يعنى كان عنده القدره انه يروح سينا الساعه 10 الصبح تلاقية العصر فى حتة تانيه تلاقيه بيصلى الترويح فى البيت الصبح يروح الحدود تانى ونلاقيه بيقولوا ده بيفطر هناك مره واحده تلاقيه بقى فى القاهرة تانى هههههههههههه وكل ده ياعينى طنطاوى وعنان وراه وطبعا لكبر سنهم فاعتقد مكنوش يقدروا يستحملوا مشقة اكتر من كده فعلا انا كنت بقول مرسى ده راكب ايه صاروخ يعنى تخيلوا كل يوم يصلى العشا والتراويح فى المسجد اللى قريب من بيته والصبح تلاقيه فى سينا رفح بقى والعريش وعلى الحدود هههههههههه الله يعينه بجد

هما طنطاوي وعنان كتر خيرهم اوي وكويس انهم عرفوا يعدوا بالبلد في الفترة دي وكويس برضه ان مرسي كرمهم وعينهم كمستشارين وربنا يعين كل مسؤل في البلد

الساعة الآن 05:08 AM.