مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تقسيط السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=6116)

الاستاذ حسن 18-06-2010 06:39 PM

رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

الف شكر يا استاذنا

cadbury 27-06-2010 12:44 PM

عايز اسال لو انا بشتغل برة مصر وراتبي بيتحول علي البنك الاهلي المتحد في مصر بقاله تقريبا سنه وعايز اشتري عربيه بحوالي 90 الف وهدفع مقدم 25% والقسط هيكون علي 60 شهر والراتب بيغطي القسط مرتين . ايه الضمانات المطلوبه في حين ان البطاقة الوظيفه فيها حاصل علي بكالوريوس بس جديده يعني معداش عليها 7 سنين ولا حاجه بس الاقامة في جواز السفر مكتوب فيها المهنه بتاعتي اللي انا بشتغلها برة ومعايا عقد العمل وفي وصل كهرباء باسم الوالد.
وهل مفردات المرتب واجبه يعني انا مرتبي بيتحول علي البنك اللي انا هقسط عن طريقه هل البنك هيحتاج مفردات مرتب برده ولا ايه
مع العلم اني حاليا برة مصر وعايز لما انزل الاجازة قريب ان شاء الله اخلص علي طول لاني مش ناوي ااجر عربيه

Saif eldien 27-06-2010 03:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cadbury (المشاركة 204258)
عايز اسال لو انا بشتغل برة مصر وراتبي بيتحول علي البنك الاهلي المتحد في مصر بقاله تقريبا سنه وعايز اشتري عربيه بحوالي 90 الف وهدفع مقدم 25% والقسط هيكون علي 60 شهر والراتب بيغطي القسط مرتين . ايه الضمانات المطلوبه في حين ان البطاقة الوظيفه فيها حاصل علي بكالوريوس بس جديده يعني معداش عليها 7 سنين ولا حاجه بس الاقامة في جواز السفر مكتوب فيها المهنه بتاعتي اللي انا بشتغلها برة ومعايا عقد العمل وفي وصل كهرباء باسم الوالد.
وهل مفردات المرتب واجبه يعني انا مرتبي بيتحول علي البنك اللي انا هقسط عن طريقه هل البنك هيحتاج مفردات مرتب برده ولا ايه
مع العلم اني حاليا برة مصر وعايز لما انزل الاجازة قريب ان شاء الله اخلص علي طول لاني مش ناوي ااجر عربيه

مرتب حضرتك بتحول من الشركة الى حسابك فى البنك ولا من حضرتك يعنى الشركة ملهاش طرف فى الموضوع
هل الشركة دة ليها مقر فى مصر ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222

cadbury 27-06-2010 03:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din (المشاركة 204329)
مرتب حضرتك بتحول من الشركة الى حسابك فى البنك ولا من حضرتك يعنى الشركة ملهاش طرف فى الموضوع
هل الشركة دة ليها مقر فى مصر ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222

اة مرتبي بيتحول من الشركة برة مصر لحسابي في البنك والشركة ملهاش مقر في مصر

Saif eldien 27-06-2010 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cadbury (المشاركة 204342)
اة مرتبي بيتحول من الشركة برة مصر لحسابي في البنك والشركة ملهاش مقر في مصر

هات معاك كل الورق ال يثبت عملك برة مصر ولما توصل مصر نشوف الورق ونحدد اية ال ممكن يتعمل ونرتب الامور بس لما توصل كلمنى
للاستفسار السريع
0125485222

الساعة الآن 11:16 AM.