مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ثورة الحرية 25 يناير (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=177)
-   -   تغطية لاهم الاحداث بعد الانقلاب العسكرى من وجهه نظر مؤيدى الشرعية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=120389)

حسام نوبيرا 21-07-2013 11:42 AM

رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

اللى عايز مرسى يرجع علشان الشرعية ياريت يفتكر مين الللى قتل الزعيم الراحل السادات عن اى شرعية تتحدث اذن قتل رئيس ام عزل رئيس

ونعم الكلام وخير الكلام ماقل ودل

osa92003 21-07-2013 01:28 PM

رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

ياريت الاخ عضو اللجنه الاعلاميه للاخوان اللى عمل الموضوع ده يشوف اد ايه ناس هاجمته علشان يعرف حقيقه جماعه الاخوان (المسلمون!!!!) اللى لها تاريخ مرير فى الاغتيالات والدم ...وياريت يعرف ان الجيش مارحش ليهم فى رابعه علشان يقتلهم لكنها خطه مدروسه بمساعده جماس لتوريط الجيش والغلابه الللى راح دمهم هدر واعتقد الفيديو اللى بيأكد مقتل احد الاشخاص برصاص من الظهر من زميل لهم بيأكد حجم المؤامره

osa92003 21-07-2013 01:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام نوبيرا (المشاركة 904811)
اللى عايز مرسى يرجع علشان الشرعية ياريت يفتكر مين الللى قتل الزعيم الراحل السادات عن اى شرعية تتحدث اذن قتل رئيس ام عزل رئيس

ونعم الكلام وخير الكلام ماقل ودل

:Wkiss5::Wkiss5::Wkiss5:: Wkiss5:

sherifabden 21-07-2013 03:06 PM

اقتباس:

والسيسي خان الأمانة وحنث في اليمين لما عزل الرئيس اللي هو حلف امامه اليمين

نياهاهاهاهاهاهاهاها
طب ما مرسي خان الامانة وحنث اليمين
هل مرسي حافظ على مصر ؟؟
هل مرسي حافظ على امن مصر القومي ؟؟ (فتح المعابر)
هل مرسي حافظ على شعب مصر ؟؟
وثانيا لو الموضوع بالطريقة دي يبقا طنطاوي خاين لانه وقف جنب الشعب في ثورة 25 يناير ويبقا تنظيم الضباط الاحرار خاين لانه خلع الملك فاروق

ahmed1981 21-07-2013 03:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgnde (المشاركة 904767)
اولا السلام عليكم جميعا
هذة اخر مرة ارد على الاخ المحترم احمد اولا عندما تتكلم مع غيرك ياريت باسلوب احسن من كدة يعنى شوف كلامى وشوف ردك ياراجل حتى لو عايز تصحح حاجة تصححها بأدب على الاقل انا بقولك يا اخى وانا عندى اولاد ادك
تانى حاجة لما تعمل موضوع ابقى اكتب انة خاص فقط لاعضاء الاخوان وليس للمصريين
واخيرا اللى عايز مرسى يرجع علشان الشرعية ياريت يفتكر مين الللى قتل الزعيم الراحل السادات عن اى شرعية تتحدث اذن قتل رئيس ام عزل رئيس

أنا راجعت كلامي

لن أجامل أحد يضع آية خاطئة ويبدؤها بيقول رب العزة

وألم يكن إتهامك لي بأني أبيع الوهم هو إتهام خارج عن لياقة الحوار التي تطالبني باللإلتزام بها
وتقول لي لو عايز تصحح حاجة صححها بأدب
هل من الأدب أن أقول لمن أمامي أنت تبيع الوهم

إختار الطريق وأنا أسير معك فيه
لكن تبدأ به ثم تقول لي لماذا تمشي في هذا الطريق ؟!

وبقية حديثك رددت عليه تفصيلاً

وبخصوص قتل السادات
مين اللي قتله
طالما في ناس بيقولوا إنهم عاصروا قتل السادات
خالد الإسلامبولي
حسين عباس
بالإضافة للمشتركين في التخطيط

فلماذا تحاول تلبيس جريمة هؤلاء على كل من يقول لا إله إلا الله ؟؟

أليس التعميم ظلم وافتراء ؟

وأخيراً موضوعي ليس للإخوان
بل هو للعالم أجمع لفضح من قاموا بمجزرة الحرس الجمهوري ومحاكمتهم

-

الساعة الآن 11:53 PM.