العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 10-08-2012, 06:27 AM
noda007 noda007 غير متواجد حالياً

noda007 is on a distinguished road
افتراضي مطلوب تويوتا كورولا 96

مطلوب تويوتا كورولا 96 الامريكى الى هى 1600 وايرباج وrpm حالة نظيفة
قديم 10-08-2012, 10:49 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب تويوتا كورولا 96

علي فكره صعب تلاقي حد بيبيع الموديل ده ولو لاقيته نضيف هيبقي غالي لان واحد صاحبي معاه واحده بس 93 امريكي بتتفصل له علي 60 الف الكلام ده ف اول 2012 تقريبا فبراير 2012 فعشان تلاقي 96 كويسه امريكي هتلاقيها اقل من ال 70 بحاجه بسيطه روح اركب بيهم زيرو احسن لك
عربيتي 93 بس خليجي ازاز كهربا و 1300 لو عاوز تعاينها كلمني علي 01110737865 هي موتور وعفشه ما فيهاش مشاكل والمطلوب فيها علي قد اي حد عاوز مستعمل 42
قديم 10-08-2012, 05:51 PM
الصورة الرمزية Muhammad A
Muhammad A Muhammad A غير متواجد حالياً

Muhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond repute

بالتوفيق ان شاء الله

قديم 10-08-2012, 10:40 PM
noda007 noda007 غير متواجد حالياً

noda007 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

علي فكره صعب تلاقي حد بيبيع الموديل ده ولو لاقيته نضيف هيبقي غالي لان واحد صاحبي معاه واحده بس 93 امريكي بتتفصل له علي 60 الف الكلام ده ف اول 2012 تقريبا فبراير 2012 فعشان تلاقي 96 كويسه امريكي هتلاقيها اقل من ال 70 بحاجه بسيطه روح اركب بيهم زيرو احسن لك
عربيتي 93 بس خليجي ازاز كهربا و 1300 لو عاوز تعاينها كلمني علي 01110737865 هي موتور وعفشه ما فيهاش مشاكل والمطلوب فيها علي قد اي حد عاوز مستعمل 42
انا كان معايا واحده 96 كامله اتوماتيك بس بعتها وجبت كارينز فعايز اجيب عربيه تانيه مع الكارينز فى حدود 55 الى 60 فقولت اشوف الامريكى طى لانها عجبانى لانى بالمبلغ ده مش هركب اله بيكانتو او فيرنا