العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 23-05-2009, 03:19 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
فيات 128 تتسارع مع سوزوكي الحديثه هاتش بالك:::تتوقع مين اللى يفوز:::

تسارع بين 128 وسوزوكي هاتش بالك حديثه
بس اللى مضايقني في الفيات ان سوت الماتور وحش اوي ptmnlo123per1127
ده انا صوت الماتور عندي بجد احسن من كده بكتيرررررررر
ومتهيألي لو كانت في التسارع ده كانت عملت شغل جامد جدا
اليكم الفيديو من كاميره الفيات

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 23-05-2009, 08:35 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيات 128 تتسارع مع سوزوكي الحديثه هاتش بالك:::تتوقع مين اللى يفوز:::

سوزوكي ايه يا مان دي استرا
كمان ال 128 دي ابارث و ده الفرع الرياضي من فيات زي AMG عند مرسيدس و معروف عنهم انهم بيعملو عربيات مجنوووونة زي ما انت شايف كده

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 26-05-2009, 02:30 PM
yoko
Guest

افتراضي رد: فيات 128 تتسارع مع سوزوكي الحديثه هاتش بالك:::تتوقع مين اللى يفوز:::

هي فعلا أسترا وأنا معايا ١٢٨ مو ٧٦ ومركبلها عدادات الأبارث جامده جدا لما تبقى شايف ال١٢٨ وعداد الrpm على ٥ وبعد كده تنقل والله عربية أصيلة بمتور ال١١٠٠ سي سي ٤ ناقلات بتجيب ١٤٥ كم\س طبعا الrpm بيبقى على ٦ والموتور بيجعر بس إحساس جامد لما تبقى راكب ١٢٨ وبتاكل غرز مابين الناس على الدائري