العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو فلوانس Fluence

رينو فلوانس Fluence Renault Fluence 2009—present The Renault Fluence is a compact mid-size sedan produced by the French automaker Renault. This built at the Oyak-Renault plant in Bursa, Turkey and Santa Isabel factory, in Cordoba, Argentina for Latin America.

قديم 07-04-2012, 12:02 PM
wael - mohamed wael - mohamed غير متواجد حالياً

wael - mohamed will become famous soon enough
افتراضي مشكلة بكبوت الفلوانس

السادة اصحاب الجميلة فلوانس , انا استلمت العربية 2012 من حوالي شهرين بس لما اعدي على مطبات في الشارع او فواصل في الكباري الاقي الكبوت بيتحرك كما لو كان مش متثبت كويس , والفروق بين الكبوت الرفارف يمين وشمال مش ذي بعض .
لو حد عنده المشكلة دي او عنده اي تبرير لا يبخل على بالمساعدة وشكرا
قديم 07-04-2012, 12:06 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة بكبوت الفلوانس

ممكن كاوتشات الصد بتاعته عايزه تتظبط

قولهم عليها فى الصيانه

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 09-04-2012, 10:32 PM
wael - mohamed wael - mohamed غير متواجد حالياً

wael - mohamed will become famous soon enough

الف شكر على الاهتمام
انا فعلا بصيت على الكاوتش بتاع الكبوت بس شوفت نفس الموضوع في عربيات تانية بس على العموم انا هاخد بنصيحتك واسال في التوكيل
شكرا اخي مرة ثانية
قديم 25-04-2012, 12:52 PM
haithamnc haithamnc غير متواجد حالياً

haithamnc will become famous soon enoughhaithamnc will become famous soon enough

انت حتحتاج انك نتروح لتربيط العربيه وده طبيعى
قديم 25-04-2012, 02:42 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

كاوتش الكبوت اللي متثبت في الحوض و بيرتاح عليه الكبوت غالبا بيحتاج ظبط - ممكن تعمله بنفسك - بيتلف قلاووظ يعلى و يوطى