العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > ميكانيكا السيارة

ميكانيكا السيارة يحتوى على المعلومات الفنية عن المحركات و أجزاءها و ناقل الحركة (الفتيس) و القابض (الدبرياج) و تجارب الصيانة الميكانيكية

قديم 11-03-2012, 08:03 PM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold
افتراضي لوكي مولي فى المنصورة

بعد عناء فى البحث عن زيت لوكي مولى فى المنصورة والمحل الى اسمو احمد دة الى مش عارف اوصل له وجدت الزيت دة وكل المنتجات الخاصة بلوكي مولى عند محل اسمو العمريطي مكانة بجوار موقف التلاجة مباشرة من ناحية سور السكة الحديد وجمب محل هادي الفلاح

انا اتكلمت مع الراجل الى هناك وقلت له على المنتدي وان احنا من المنصورة منعرفش ان الزيت دة عندك

المهم بتهريج قال لى اى حد يجي ويقولى مصر موتورز هياخد تخفيض
قديم 12-03-2012, 03:03 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوكي مولي فى المنصورة

شكرا علي المعلومه
انا بشتريه دايما من ميت غمر

حـازم خـضـر

قديم 12-03-2012, 03:45 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

اها انا عارف المحل ده من زمان بس اتاكد ان الزيت مش مغشوش عشان دلوقتي بيغشوا في الزيوت
قديم 12-03-2012, 05:34 PM
smsmawy smsmawy غير متواجد حالياً

smsmawy is on a distinguished road

أول مرة أسمع عن الزيت دة ...... ممكن تقوللى مميزاتة
قديم 12-03-2012, 10:20 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اقرا اللينك دا و انت تعرف ليكوي مولي عن قرب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=64941

حـازم خـضـر