العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 14-02-2012, 12:00 AM
ahmed samir mosa ahmed samir mosa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول

ahmed samir mosa has a spectacular aura aboutahmed samir mosa has a spectacular aura about
افتراضي طلب من اهل الخبرة ضروري

يا ريت ياجماعة يا اهل الخبرة في مصر موتورز حد يفدني عاوز اجيب عربية زيرو ومحتار يعني اقصي حاجة من 90الف الي 100الف اقصي حاجة بالنسبة لي هي 100الف بسي محتار ما بين 3 عربيات هي 1- نيسان صني 2-شفرالية أبترا 3-ميتسوبيشي لانسر 1300
مش عارف محتار مابين الثلاثة يا ريت لو حد يقدر يفدني في الموضوع دة بأمانة يقوالي لان الموضوع دة محتار فية قوي والله مع العلم انا ساكن في الارياف يعني عاوز عربية تكون مرتفة عن الارض وتكون قوية شوية
قديم 14-02-2012, 12:08 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب من اهل الخبرة ضروري

من ناحية الارياف فالعربيات الثلاثة سابقة الذكر مش تفرق معاك لانهم تقريبا متشابين فى الارتفاع وكلهم سيدان من وجهة نظرى خد الميتسوبيشى حتى لو كانت اقلهم سعة لتريه بالنسبة للمحرك لكن بالتاكيد كجودة تشطيب ومكونات وضمان طبعا ان شاء الله اللانسر وتقبل تحياتى
قديم 14-02-2012, 12:33 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

انا لو مكانك هاجيب بروتون جين تو اتوماتيك

: 010104~171:

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 14-02-2012, 01:44 AM
andro samy andro samy غير متواجد حالياً

andro samy is on a distinguished road

متطلبات حضرتك متفصلة بالظبط على النيسان صنى عربية محترمة جدا و يابانى تقفيل مصرى جيد جدا مفيهوش مشاكل ولو فية بتتحل فى اول صيانه مجانا ,عفشه للخدمه الشاقة ,العربية عالية و مش بتحك فى المطبات , موتور قوى 118 حصان , صاج متين ,وسائل امان ايرباجز و اي بي اس ,و السوبر صالون كماليات كتير جدا ,الانسر ال 1300 هتبقى تقيله اوى و لو شغلت التكييف هتبقى بطه فعلا و مش هتستمتع بيها ,الاوبترا كورى و توكيلها سئ جدا , النيسان معروفة انها حمالة قاسية الباقى مش هيستحمل معاك زيها, اتكل على الله و مش هتندم .
قديم 18-02-2012, 11:21 PM
ManOs mOmO ManOs mOmO غير متواجد حالياً

ManOs mOmO is on a distinguished road
رأى رد: طلب من اهل الخبرة ضروري

انا معايا نيسان صنى Super Saloon وحش العفشة جامدة و صاجها متين مش ورق بس هى فيها عيب الصالون من ورا ضيق و بتاكل بنزين بس هى عشان انتا ف الارياف هاتستحمل معاك و التوكيل ناس محترمين جدا :ff5a 34af6efef0e643e