العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 09-01-2012, 04:54 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي المساعد اليمين بيجيب زيت

السلام عليكم
لاحظت من ايام قليلة ان ماص الصدمات اليمين امامى بيرشح زيت ....
ده بيتصلح و لا بيتغير ؟؟؟
و سعره كام ؟؟
العربية بتآسى معايا و الله
قديم 09-01-2012, 05:03 PM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المساعد اليمين بيجيب زيت

السلام عليكم
انا مش بحب أرد فى الظروف ديه بس (لازم أقولك)
لايوجد بديل من تغير المساعدين
تشتري 2 جداد مينفعش واحد بس
سمعت ان فيه ناس بتملي المساعد (بس ده مش داخل دماغي ببصله) والله اعلم يمكن حد قدريعملها بس انا 16 سنه مشفتش مساعد بيتملي (لو جاب زيت يبقى أرمي وغير الجوز)

نوع السياره ايه (اللانسر ؟)
لو لانسر انا جيبته KYP وده يابانى ممتاز بيعمل 850 جنيه فى القاهره عند الفتح 6 أكتوبر ولو الأسكندريه تقريبا موجود عند ياسين فلمنج

Ahmed Felefel

التعديل الأخير تم بواسطة Felefel Ahmed ; 09-01-2012 الساعة 05:08 PM
قديم 10-01-2012, 09:14 AM
yoga yoga غير متواجد حالياً

yoga has a spectacular aura aboutyoga has a spectacular aura aboutyoga has a spectacular aura about

طب مينفعش يتغيير اللى ضارب بس ولا لازم الاتنين يتغييرو
قديم 10-01-2012, 09:24 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Felefel Ahmed مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا مش بحب أرد فى الظروف ديه بس (لازم أقولك)
لايوجد بديل من تغير المساعدين
تشتري 2 جداد مينفعش واحد بس
سمعت ان فيه ناس بتملي المساعد (بس ده مش داخل دماغي ببصله) والله اعلم يمكن حد قدريعملها بس انا 16 سنه مشفتش مساعد بيتملي (لو جاب زيت يبقى أرمي وغير الجوز)

نوع السياره ايه (اللانسر ؟)
لو لانسر انا جيبته KYP وده يابانى ممتاز بيعمل 850 جنيه فى القاهره عند الفتح 6 أكتوبر ولو الأسكندريه تقريبا موجود عند ياسين فلمنج
انا شاكر ليك ردك ....
عربيتى لانسر بومة 2008
فين الفتح 6 اكتوبر ده ؟؟؟
و بعدين ايه الظروف الى حضرتك ما كنتش عاوز ترد عليا فيها ؟
قديم 10-01-2012, 09:28 AM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of

الأحسن أنك تغير الأتنين عشان يكونو نفس النوع ومتركبين فى وقت واحد عشان ميبئاش واحد ناشف لو نوعه وحش القديم يعنى والجديد يكون نوعه كويس فيكون ناعم وكويس أنا عندى نفس المشكله فى عربية فيات 127 وناوى أغير الأتنين بس لسا عايز أشوف أحسن نوع أيه الألمانى ولا الإيطالى

الكلمات الدليلية
المساعد