العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 03-11-2011, 08:03 AM
الصورة الرمزية abosyam
abosyam abosyam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد رمضان ابو صيام
التخصص العملى: بكالريوس تجارة
هواياتي: ركوب السيارات

abosyam is on a distinguished road
للاهمية صوت جرس التنبية للفرنا للفتح والقفل

انا عندى فرنا 2011 جديدة كنت بشوف اى حد بيستعمل الريموت العربية بطلع صوت زى سرينة كدة مع الفتح والقفل بس انا معنديش كدة افتح او اقفل بالريموت العربية خارصة خالص هل دة عيب فيالعربية والا هى نازلة خارصة من التوكيل ارجو الافادة مع الشكر 0
قديم 03-11-2011, 08:33 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صوت جرس التنبية للفرنا للفتح والقفل

لا ياباشا العربية الى بتعمل صوت سرينة دى راكبلها جهاز انذار مش نازل فيها ... اغلب العربيات الحديثة مش بتعمل صوت فى الاقفل والفتح والانذار يشتغل فقط عند محاولة فتح الباب ... ولو هناك بعض السيارت بتعمل صوت فهى بتعمل صوت تلكس سيط وهى بتقفل فقط ..

لكن سارينة يبقى مركب جهاز انذار

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 03-11-2011, 09:58 AM
El-masry El-masry غير متواجد حالياً

El-masry will become famous soon enough

انا معايا فيرنا 2011 و مش بتعمل اي صوت مع الفتح و القفل بتنور نور الانتظار مرتين بس
قديم 03-11-2011, 10:22 AM
هيثم سامى هيثم سامى غير متواجد حالياً

هيثم سامى has a spectacular aura aboutهيثم سامى has a spectacular aura aboutهيثم سامى has a spectacular aura about

فعلا الفيرنا مش بتعمل صوت لما تفتحها بالريموت الفلشر بس الى بينور ولو شوفت عربيه بتعمل صوت فده يبقى راكب ليها جهاز انذار من بره مش نازل مع العربيه وربنا يحفظلك عربيتك ويكفيك شرها
قديم 03-11-2011, 10:22 AM
الصورة الرمزية هريدى
هريدى هريدى غير متواجد حالياً

هريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to behold

انا عندى نفس النظام فى ال28 العربيه خارسه كنت عايز لما افتح او اقفل يطلع لها صوت ونور اعمل ايه رجاء الافاده