العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 28-09-2011, 03:05 AM
brooa brooa غير متواجد حالياً

brooa is on a distinguished road
طلب هل فيرنا 2011 بالمواصفات دى ..! أرجو الافادة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
فى البداية أنا مقبل على شراء سيارة جديدة وبعد اللف فى سوق السيارات على المستعمل وكثرة الاراء بلاش دى دى قطع الغيار غالية لا دى مش ثابتة دى كل واحد برأى مختلف فى الاخر قررت انى ابعد عن المستعمل وحرام ارمى فلوسى فيه وانا معايا حوالى 50 ألف وخصوصا انا العربية اللى هاأشتريها ها أتعلى عليها
المهم قررت أجيب فيرنا زيرو واريح دماغى دخلت على كونكت كار لاقيت كاتبين فى فيرنا 2011 فيها فرامل ABS بص بصراحة ماصدقتش نفسى هل الكلام دى فعلا صح؟
ودى الرابط بتاع المواصفات
http://www.contactcars.com/NewCars_P...?EngineID=2609
قديم 28-09-2011, 03:29 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل فيرنا 2011 بالمواصفات دى ..! أرجو الافادة

الفيرنا مش موجود بيها اي بي اس
ولكن في كونتاكت كار بيحطلك كل البيانات الاساسيه في اي عربيه اي كان نوعها وان كان فيها اي من الحاجات دي بيكتبلك جمبها يوجد مش موجوده مش هتلاقي مكتوب جمبها حاجه
لو عايز تتاكد من المواصفات خش علي الموقع دا
http://www.fabreka.com/newCars/NewCa....aspx?AdId=436

التعديل الأخير تم بواسطة mohamed selem ; 28-09-2011 الساعة 03:35 AM
قديم 28-09-2011, 04:01 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

افضل عربية فى فاتها هتحس انك راكب عربية سريعة وبتشد معاك فى المواقف وجميلة وفعلا لو رجع الزمن بيا كنت هجيبها بدون تردد مرة تانية على فكرة انا معايا فيرنا 2007 انا بقول لو رجع الزمن برضة مش هجيب الا هى ومعلش هى عندى احسن من اللوجان بدون تحيز
قديم 28-09-2011, 04:17 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

افضل عربية فى فاتها هتحس انك راكب عربية سريعة وبتشد معاك فى المواقف وجميلة وفعلا لو رجع الزمن بيا كنت هجيبها بدون تردد مرة تانية على فكرة انا معايا فيرنا 2007 انا بقول لو رجع الزمن برضة مش هجيب الا هى ومعلش هى عندى احسن من اللوجان بدون تحيز
عند حضرتك اه
طبعا مين يشهد للعروسه
بس الحسابات بتقول غير كدا ان اللوجان افضل واوسع وثبات افضل ومجموعه كماليات غير متوفره في الفيرنا
بس دا ميخليناش نكر حق العيش والملح الي بينا وبين الفيرنا
الفيرنا سياره مصر الاولي عيوبها كلها عيوب تجميع
وبتنحل مع الصيانات الاولي . وثباتها وفراملها بتنحل بالجنوط والمطبات بتغير علبه الشكمان المصري والي يفضل علي طول كدا المنتج المصري وحش في كل احوالو مش هنطور نفسنا ابدا

قديم 28-09-2011, 12:26 PM
brooa brooa غير متواجد حالياً

brooa is on a distinguished road

أنا متشكر جدا على ردودكم ...وأنا قولت برضة للرجل بتاع المعرض العربية فراملها ضعيفة قالى لا
مش عارف شكله بيشتغلنى
على العموم اللى فيه الخير ربنا يقدمه