العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 13-08-2011, 06:15 PM
spada2000 spada2000 غير متواجد حالياً

spada2000 is on a distinguished road
افتراضي طريقة الانتظار

يا جماعة عندي 128 موديل 90 كل لام اروح لكهربائي عشان يقسملي الكهربا ويعمل الانتظار والاشارات وراء يقولي عاوز 50 جنية ليه مش عارف فقررت انا اسالكوا ولو في حد يعرف الطريقة ازاي يقولي وانا ممكن اعملها مش عارف الناس بقت استغلالية ليه طريقة تقسيم الانتظار وتشغيل الاشارات في الفوانيس الخلفية
قديم 13-08-2011, 08:52 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طريقة الانتظار

طيب انت اية المشكلة الى بتحصل عندك بالضبط وتخليك تروحلة ؟؟

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 13-08-2011, 10:54 PM
spada2000 spada2000 غير متواجد حالياً

spada2000 is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقة الانتظار

يا باشا ما انا قلت الانتظار مش غال والاشارات مش شغالة والكهربائي قالي لازم يفك الفوانيس اللي وراء ويعمل تقسيمة من الاول فانا كنت عايز اعرف الطريقة وهل ممكن انا اعملها بنفسي