العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 02-08-2011, 02:05 PM
Bete Bete غير متواجد حالياً

Bete is on a distinguished road
افتراضي نيسان صني 2011

الاخوة الافاضل
كل عام وانتم بخير
قررت ان شاء الله شراء سيارة صني 2011 اوتماتيك وكاش خلال يومين
عايزكم تنصحوني لاني بجد محتار جدا
اولا اجيب سوبر صالون ولا الاكس ال
ثانيا اجيبها منين بالضبط احسن مكان ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت تردو عليا اخواني في اقرب فرصة
قديم 02-08-2011, 05:10 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيسان صني 2011

يا راجل حرام عليك معاك تجيب صنى يعنى معاك -حوالى 90 الى 95 الف
طيب انت فتحت قسم الصنى وشوفت المهازل اللى فى الموديلات الجديدة 2010 2011
طب شوفت الراجل اللى هيموت ويرمى عربية او يبدلها بفيات عشان يستريح من مشاكلها والتوكيل مديلة الطناش هجيبلك مواضيعة الوقتى فى المشاركة التانية ليا يا حبيبى النيسان عربية معفنة بمعنى الكلمة ولا سحب ولا تكييف ولا بور قوى ولا حاجة الكلام دا زمان انما الوقتى ازبل عربيات فى مصر كلها مشاكل وماتورها اصبح ضعيف بالنسبة للموديلات الجديدة اللى نازلة
طب ما دام معاك المبلغ ربنا يكرمك فية ما تجيب هيونداى اكسنت اربى ممتازة او النترا 2011 ممتاااااااااااااااااااااا اااااازة جدا
فى حياتى ركبت المانى ويابانى وركبت الصنى على فكرة مع صديقى اختلاف شاسع والله زى البى ام فى حاجات كتير واهمها الثبات العربية لحد 180 تحس انك ماشى على 120 جميلة جدا
الكلام دا على ااكسنت اربى برضة سلسة جدا
وللعلم كوريا فى تقدم جدا
انما انت تجيب 128 احسنلك من الصنى نيسان شركة بتهبط والتقفيل المصرى اعفن تقفيل وادى الفيرنا معايا اهه تقفيلها مصرى ولكن افضل برضة من تقفيل النيسان المصرى
خد بقى مشاكل الصنى وابقى كلم الراجل صاحب الموضوع وقولة اية رايك فى الصنى
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=58232
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=62994
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=63576
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=63340
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=64127
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=64448
يا راجل اقراء واتعظ ودا واحد بس خش بقى شوف الناس بتصوت على عربياتها ورمياها ازاى اللهم انذرت اللهم فشهد وفى النهاية طبعا دى حرية شخصة واستخير ربنا وللعلم الكلام دا فى الموديلات الجديدة 2010 2011 بس ظهرت العيوب لكن القديم كويس عشان كدة متسمعش كلام الناس اللى معاها قبل سنة 2010 اخوك محمد لو فى اية استفسار انا تحت امرك ورمضان كريم معلش نصيحة جيب الاكسنت اربى وعلى ضمانتى لانى اساسا بعد رمضان ان شاء الله هجيبها لو فضى باذنة وللعلم انا مبجبش حاجة الا لما اشوفها بنفسى عربية ممتازة وربنا يقدرنا على تمنها
قديم 02-08-2011, 05:28 PM
yamameen yamameen غير متواجد حالياً

yamameen will become famous soon enough

ان شاء اللة انا كمان حشترى صنى ومتسمعش الكلام عن المشاكل لان دى حالات فردية وممكن تحصل مع اى عربية وشوف اللى بيشتكو من التوكيلات التانية وعيوب العربيات بتحصل مع اى موديل ودى لازمة الضمان علشان عيوب الصناعة ومتنساش ان فية موديلات عالمية بتسحب عربياتها لعيوب الصناعة وبرضة فية ناس بتشكر فى النيسان ودا نصيب وربنا يرزقنا اللى فية الخير
على فكرة انا مش لاقى العربية فى اى مركز توزيع ومش موجودة فعلا
قديم 02-08-2011, 06:23 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yamameen مشاهدة المشاركة

ان شاء اللة انا كمان حشترى صنى ومتسمعش الكلام عن المشاكل لان دى حالات فردية وممكن تحصل مع اى عربية وشوف اللى بيشتكو من التوكيلات التانية وعيوب العربيات بتحصل مع اى موديل ودى لازمة الضمان علشان عيوب الصناعة ومتنساش ان فية موديلات عالمية بتسحب عربياتها لعيوب الصناعة وبرضة فية ناس بتشكر فى النيسان ودا نصيب وربنا يرزقنا اللى فية الخير
على فكرة انا مش لاقى العربية فى اى مركز توزيع ومش موجودة فعلا
ربنا يديك الللى فية الخير ويهديك للاصلح بص نصيحتى اسال كويسة وتوكل على الله
قديم 02-08-2011, 07:03 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الصني افضل عربية في الفئة دي - بالتوفيق