العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 31-07-2011, 04:51 AM
ALNAZER ALNAZER غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الناظر
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: السيارات بانواعها

الموقع: اسواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the rough
للاهمية طلب هام وعاجل جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

السلام عليكم يا جماعة ......... اولا انا بحب المنتدى ده بكل الناس اللى فيه .......... ثانيا اخوكم من اسوان (و ما ادراك ما اسوان ) فمعلش استحملونى ........ انا معايا عربية شيفروليه لانوس موديل 2010 و عاوز اعمل بعض التعديلات لرفع اداء الموتور يعنى مثلا اركب فلتر رياضى ولا ديفيل و لا اعمل ايه
ملحوظة : اللى هيشرح يشرح بالتفصيل الممل جدا لانى لا انا عارف حاجة و لا عندنا صنايعية فاهمة حاجة و لا تعرف حاجة عن التعديلات دى فمثلا ان كنت هركب فلتر رياضى هشتريه من القاهرة بعد ما اعرف من حضراتكم النوع المناسب و فين بيتباع ثم هشرح للصنايعى عندى ازاى يركبه و دا طبعا بعد ما تشرحوا لى حضراتكم بالتفاصيل و قس على ذلك كل التعديلات الممكنة و التى تصلح لعربيتى
و لكم الاجر و الثواب عند الله
قديم 19-09-2011, 03:06 AM
ALNAZER ALNAZER غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الناظر
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: السيارات بانواعها

الموقع: اسواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the roughALNAZER is a jewel in the rough
افتراضي رد: طلب هام وعاجل جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

: cry2W9::c ry2W9::cr y2W9:
تعبت من الانتظااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااار

قديم 19-09-2011, 03:09 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

كان نفسي اساعد حضرتك بس تعديل الاداء بصراحه انا مش بفهم فيه .. انما لو عايز تعديلات خارجيه انا تحت امرك ممكن اقول لحضرتك افكار

قديم 19-09-2011, 03:50 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

طيب يا باشا انا معاك ف اى استفسار ان شاء الرحمن واهلا بيك فى اسره مصر موتورز

مبدئيا انت اداء العربيه عامل معاك ايه دولقتى من حيث السحب والسرعات والفرامل والثبات

ومعاك ميزاية قد ايه

وقريت ف المنتدى عن الديفيل والفلاتر السبور ولا مقريتش حاجة خالص ؟؟

عامة اللى هنعملة ان حضرتك تجاوب على الاسئلة اللى قولتهالك علشان نحدد نبداء باية ولحد فين وفى نفس الوقت ياريت حضرتك تقراء فى المنتدى اكتر علشان تقوى معلوماتك واحنا معاك فى اى استفسار طبعا
واخيرا نشوف معانا فلوس قد ايه علشان نقرر هنشترى ايه نركبة

اهلا بيك مرة تانية وفى انتظار اجاباتك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 19-09-2011, 05:59 PM
الصورة الرمزية ahmedamro
ahmedamro ahmedamro غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد
هواياتي: الكومبيوتر

ahmedamro is a jewel in the roughahmedamro is a jewel in the roughahmedamro is a jewel in the rough

ان شاء الله تلاقى الى يقولك